סגור

חברת תעופה פיליפינית מחזירה ללקוחות 153 מיליון דולר

סיבו אייר מסרה שתפצה את לקוחותיה בעקבות ביטולי טיסות במהלך המגפה. הכנסותיה צנחו ב-92% ברבעון הראשון

חברת סיבו אייר (Cebu Air), אחת מחברות התעופה הגדולות בפיליפינים, אמרה שתפצה את לקוחותיה ב-153 מיליון דולר (7.7 מיליארד פזוס) עקב ביטולי טיסות במהלך המגפה.
חברת התעופה עיבדה עד כה 991,764 בקשות בנושא, ותמשיך לעבוד עם הלקוחות שבקשותיהם טרם עובדו, כך אמרה החברה.
סיבו אייר גייסה 250 מיליון דולר במאי באמצעות מכירת אג"ח ניתנות להמרה, אשר נתנו לה את המשאבים להתמודד עם השפעות המגפה.
ההפסד של החברה העמיק ל-7.3 מיליארד פזוס ברבעון הראשון, לעומת 1.18 מיליארד פזוס שנה קודם לכן, לאחר שמגפת הקורונה הורידה את שיעור ההכנסות שלה ב-92%.

1 צפייה בגלריה
חברת תעופה סבו פסיפיק  Cebu Pacific פיליפינים
חברת תעופה סבו פסיפיק  Cebu Pacific פיליפינים
מטוס של חברת סיבו הפיליפינית
(צילום: שאטרסטוק)

זן דלתא לא מפריע לחזרה לשגרה של תעשיית התעופה העולמית

לאחרונה פורסם כי המחצית השנייה של השנה הביאה עמה התאוששות מהירה עבור חברות התעופה הגלובליות, לפחות אלה שנמצאות במערב המחוסן. חברת הלואו־קוסט ויזאייר מובילה את המגמה באירופה. בכיר בתעשייה אומר: "אנחנו מתקרבים לאור בקצה המנהרה".
לפי "פייננשל טיימס", הביטחון גדל במהירות בארצות הברית, בעוד חברות מתחילות לדווח על רווחים בזכות שוק פנימי חזק. באירופה האופטימיות החדשה הביאה את החברות האזוריות, ובהן איזיג'ט וריינאייר, להגדיל את היקף הטיסות עבור חלקו השני של הקיץ.
"אנחנו נמצאים בעיצומה של התאוששות חסרת תקדים", צוטט דאג פרקר, מנכ"ל אמריקן איירליינס, בשיחה עם אנליסטים עם פרסום הדו"חות הרבעוניים האחרונים. לכתבה המלאה.