לאחר תקרית המערבולת: סינגפור איירליינס מציעה פיצוי של עד 25 אלף דולר לנוסע
לאחר תקרית המערבולת: סינגפור איירליינס מציעה פיצוי של עד 25 אלף דולר לנוסע
הטיסה שהמריאה בחודש שעבר מלונדון לסינגפור נקלעה למערבולת אוויר קשה, נוסע אחד נהרג ורבים נפצעו, 12 עדיין מאושפזים; עתה מציעה החברה פיצויים לנוסעים, וזיכוי על כרטיס הטיסה
חברת התעופה סינגפור איירליינס מציעה פיצויים לנוסעים שנפגעו בטיסה בחודש שעבר שנקלעה למערבולת אוויר קשה, ונהרג בה אדם אחד.
בגרדיאן דיווחו כי לנוסעים שספגו פציעות קלות תעניק החברה 10,000 דולר, בעוד שהנוסעים שסבלו פציעות חמורות יותר המחייבות טיפול רפואי ארוך טווח יקבלו 25 אלף דולר - אם כי גובה הפיצויים הסופי נתון למו"מ עם הנוסעים. "הזמנו את הנוסעים שספגו פציעות חמורות יותר מהתקרית לדון איתנו בעניין כשירגישו טוב", מסרה החברה.
בטיסה שהמריאה מלונדון לסינגפור ב-21 במאי נהרג כאמור נוסע אחד ורבים אחרים נפצעו לאחר שהמטוס נקלע למערבולת, במהלכה צלל 54 מטרים בתוך פחות מחמש שניות. בעקבות זאת, המטוס נאלץ לבצע נחיתת חירום בנמל התעופה בבנגקוק. לאחר מכן העניקה החברה 1,000 דולר לנוסעים לכיסוי ההוצאות בעקבות העיכובים, והחברה מתכוונת לזכות את כל הנוסעים על עלות כרטיס הטיסה. 104 בני אדם מתוך 211 הנוסעים ו-18 אנשי הצוות נפצעו, ו-12 מהם עדיין מאושפזים בבנגקוק. הפציעות הקשות ביותר כללו פגיעות בגולגולת, בראש ובעמוד השדרה.
"המטוס חווה שינוי חד בכוח הכבידה. זה ככל הנראה הוביל לכך שהנוסעים שלא היו חגורים לעוף באוויר", נמסר ממשרד התחבורה של סינגפור בעקבות חקירת התקרית.