מקדונלד'ס מוותרת על AI: מסירה מערכות זיהוי קולי בעמדות ה"שלם וסע"
מקדונלד'ס מוותרת על AI: מסירה מערכות זיהוי קולי בעמדות ה"שלם וסע"
ענקית המזון המהיר הודיעה כי תסיר את טכנולוגיית הבינה המלאכותית מ־100 עמדות שונות אחרי כמעט שלוש שנים של פיילוט שביצעה יחד עם IBM זאת בגלל שיבוש הזמנות
אחרי פריסה מוגבלת של טכנולוגיית זיהוי קול, מקדונלד'ס אומרת די לסייען הקולי שפרסה ברחבי ארצות הברית בעמדות ה"שלם וסע" שלה.
ענקית המזון המהיר הודיעה כי תסיר את טכנולוגיית הבינה המלאכותית מ־100 עמדות שונות אחרי כמעט שלוש שנים של פיילוט שביצעה יחד עם IBM. מטרת פריסת הטכנולוגיה היתה להחליף את אנשי הצוות שקיבלו את ההזמנה הקולית במערכת זיהוי קול, אך המערכת השיגה שיעור דיוק של 85%. עבור לקוחות רבים הטכנולוגיה שיבשה הזמנות, הביאה לתסכול ודרשה התערבות אנושית. "אנו רואים הזדמנות אדירה בקידום טכנולוגיית המסעדות שלנו ונמשיך להעריך פתרונות ארוכי טווח שיעזרו לנו לקבל החלטה מושכלת לגבי פתרון עתידי להזמנה קולית עד סוף השנה", אמרו במקדונלד'ס. "טכנולוגיה זו הוכחה כבעלת היכולות המקיפות ביותר בתעשייה, מהירה ומדויקת בכמה מהתנאים התובעניים ביותר", נמסר בהודעה מ־IBM. שיתוף הפעולה בין IBM ומקדונלד'ס החל ב־2021 אחרי שהראשונה רכשה את האקסלרטור McD Tech Labs שהקימה מקדונלד'ס, שרכשה בעצמה ב־2019 את חברת ניהול השיחות באמצעות בינה מלאכותית Apprente (שנוסדה על ידי הישראלים איתמר אראל ומשה לוקס).