הארי סטיילס וגוצ'י משתפים פעולה בקולקציה חדשה
הארי סטיילס וגוצ'י משתפים פעולה בקולקציה חדשה
זמר הפופ ובית האופנה יוציאו קולקציה משותפת של 25 פריטים, שיעוצבו על ידי המעצב הראשי של גוצ'י אלסנדרו מיקלה ביחד עם סטיילס. הקולקציה, שמושפעת מסגנונות שנות ה-70, תגיע לחנויות באוקטובר
זמר הפופ הארי סטיילס יוציא קולקציה משותפת ביחד עם בית האופנה גוצ'י, כך לפי דיווח ב"וול סטריט ג'ורנל". הקולקציה תכלול 25 פריטים שיעוצבו על ידי המעצב הראשי של גוצ'י אלסנדרו מיקלה ביחד עם סטיילס. הקולקציה תיקרא הא הא הא (מעין משחק ראשי התיבות של שניהם), ותגיע לחנויות של גוצ'י באוקטובר. לפי הדיווח, הקולקציה מושפעת מהסגנונות של שנות ה-70 וכוללת מקטורני ספורט ומטפחות. "במשך זמן מה העברנו בינינו תמונות של גברים אקסצנטריים מהעידן הזה", סיפר מיקלה על תהליך העבודה המשותף.
זו תהיה אמנם הקולקציה המשותפת הראשונה של סטיילס עם גוצ'י, אך שיתופי הפעולה ביניהם נמשכים כבר תקופה והוא נוהג ללבוש בגדים של המותג בהופעות ובצילומים, כולל שמלה שעוררה הדים שלבש בצילומים לשער מגזין "ווג", ועזרה לבסס את מעמדו כאייקון אופנה.
יצירת הקולקציה "היתה כמו שני חברים שעובדים ביחד בבית ביום גשום, ועושים משהו מהנה", אמר מיקלה במסיבת עיתונאים שהתקיימה לכבוד חשיפת הקולקציה. סטיילס לא השתתף באירוע מכיוון שהוא בעיצומו של מסע הופעות. לפי מיקלה, הם החלו בעבודה על העיצובים לפני כשנה, ועיצבו את מרבית הקולקציה באמצעות הודעות בווטסאפ.
הקולקציה מייצגת גם אסטרטגיה עסקית חדשה עבור גוצ'י. החברה-האם קרינג חשפה בתחילת החודש תוכנית להגדלת המכירות השנתיות של המותג האיטלקי ל-15 מיליארד יורו מ-9.73 מיליארד יורו, המבוססת במידה ניכרת על פנייה ללקוחות צעירים יותר מדורות המילניום וה-Z.
במסגרת התוכנית נחשף גם החודש שיתוף פעולה עם ענקית הספורט הגרמנית אדידס, שמשך לקוחות רבים לחנויות גוצ'י.
המחיר של הפריטים בקולקציה החדשה צפוי להיות דומה למחיר של הפריטים הרגילים של גוצ'י, כלומר גבוה בהרבה ממחיר כרטיס להופעה של סטיילס.