סגור

טירוף "משחק הדיונון": המכירות של סניקרס ואנס המופיעות בסדרה נסקו ב-7,800%

הסדרה הדרום קוריאנית הראשונה שהשיקה נטפליקס ב-16 בספטמבר זוכה לפופלריות עצומה ברחבי העולם ויצרה כלכלה משלה. מעריצים צופי הסדרה נהרו בין היתר לרכוש סניקרס לבנות וחליפות אדומות כדי להידמות לדמויות

"משחק הדיונון", סדרת נטפליקס הראשונה מדרום קוריאה שהושקה ב-16 בספטמבר, זוכה לפופולריות נרחבת ברחבי העולם. החל משחזור המשחקים המופיעים בסדרה שיעלו לייב באבו דאבי, ועד עלייה חדה בביקוש ללימודי השפה הקוריאנית בריטניה.
הסדרה כבר יצרה כלכלה משלה והעלתה את המכירות של מוצרים רבים שמופיעים בה, החל מסניקרס לבנות ועד ממתקים עלומי שם.

2 צפייה בגלריה
משחק הדיונון נעלי ואנס נטפליקס
משחק הדיונון נעלי ואנס נטפליקס
נעלי ואנס בסדרה "משחקי הדיונון" בנטפליקס
(צילום: Netflix)

במותחן הדיסטופי מוצגים משתתפים לבושים בבגדי ספורט ונעלי ריצה לבנות, המתחרים בשישה משחקים תמורת פרס מזומן של 38 מיליון דולר, וצופי הסדרה כבר רוכשים כמויות של מוצרים כדי להידמות להם.
המכירות של סניקרס לבנות של ואנס עלו ב-7,800%, ונרשמה עלייה משמעותית בחיפושים האינטרנטיים אחר בגדי ריצה וחליפות אדומות, אותן לובשות הדמויות בסדרה.
המשחקים בסדרה יתממשו באבו דאבי לייב
מכירות דלגונה, הממתק הדרום קוריאני שמופיע בתוכנית, עלו משמעותית, בשיעור של 250% אצל אחד המפיצים שלו. בניסיון להרוויח משיגעון המרצ'נדייס חתמה נטפליקס על שותפות עם וולמארט, לפתיחת חלק באתר הקמעונאית שיוקדש לסחורה של תוכניות נטפליקס הפופולריות.
שחקנית הסדרה האיון ג'ונג, שפרצה בזכותה לתודעה, העלתה את מספר העוקבים שלה באינסטגרם מ-400 אלף ל-18.9 מיליון, וכבר חתמה על חוזים עם אדידס ולואי וויטון.

2 צפייה בגלריה
משחק הדיונון נעלי ואנס נטפליקס
משחק הדיונון נעלי ואנס נטפליקס
נעלי ואנס ומשחק הדיונון, נטפליקס
(צילום: Netflix)
כמה ממעריצי הסדרה הלכו רחוק יותר בחיקוי גיבורי המסך שלהם, והם צפויים לקחת חלק במימוש הגרסה המציאותית של המשחקים המופיעים בסדרה.
מרכז התרבות הדרום קוריאני שבאיחוד האמירויות יעלה את הגרסה הזאת בקרוב, אם כי הפרס שיקבלו שלושים המתמודדים שייבחרו יהיה חליפת ריצה ירוקה, ולא 38 מיליון הדולר שמקבלות הדמויות בסדרה.
בנוסף, בשבועיים מאז יציאתה לאור, רשמה חברת לימוד השפות דואולינגו עלייה של 76% בהתעניינות בקורסי קוריאנית בבריטניה, ועליה של 40% במספר לומדי הקוריאנית בארה"ב.