האונליין הקפיץ את הכנסות לולולמון ב־21%
האונליין הקפיץ את הכנסות לולולמון ב־21%
רשת בגדי הספורט והפנאי דיווחה על זינוק של 24% בהכנסה הנקייה ברבעון החולף, ל־1.7 מיליארד דולר; הזינוק במכירות המקוונות עמד על 92%, בגדי הנשים ממשיכים להיות הקטגוריה החזקה ביותר של הרשת
רשת בגדי הספורט והפנאי לולולמון דיווחה על זינוק של 24% בהכנסה הנקייה ברבעון שהסתיים ב־31 במרץ, ל־1.7 מיליארד דולר, כאשר למעלה מ־50% מהסכום הזה הגיעו ממכירה ישירה ללקוחות לעומת 33% ברבעון המקביל ב־2019. המכירות הזהות טיפסו ב־21% בעיקר בזכות הפעילות בפלטפורמה המקוונת, שרשמה זינוק של 92% בהשוואה לרבעון המקביל.
ברבעון שעבר, מנהלי לולולמון היו ספקנים לגבי הכנסות עונת החגים, זאת בשל הזינוק במקרי הקורונה שהביא לסגירה מחודשת של חנויות פיזיות ולהטלת מגבלות ריחוק חברתי. עם זאת, תוצאות הרבעון, כמו גם השנה כולה, עקפו את תחזיות החברה. "בשנה שעברה קיבלנו תזכורת נוספת לחוזקה של מוצרי הליבה שלנו", ציין שלשום המנכ"ל קלווין מקדונלד בשיחה עם אנליסטים.
מקדולנד אמר עוד כי החברה תמשיך לנסות ולמשוך לקוחות גברים ב־2021 עם מוצרים חדשים, כולל מכנסיים קצרים העשויים מבד שמונע שפשופים. בגדי הנשים ממשיכים להיות הקטגוריה החזקה ביותר של הרשת, עם צמיחה של מעל ל-19% בשנה שעברה, לעומת עלייה של 17% במכירות פריטי הגברים. לפי תחזיות החברה, ההכנסה הנקייה השנה תגיע לכ־5.55 מיליארד דולר.