סגור
קיליאן אמבפה שחקן ריאל מדריד
קיליאן אמבפה. משקיע בטלוויזיות (צילום: Getty Images)

הפרזנטור הפך לשותף: אמבפה רכש 10% ממותג מוצרי החשמל Loewe

מוקדם יותר השנה החברה החתימה את קיליאן אמבפה, כוכב ריאל מדריד ונבחרת צרפת, לשמש כשגריר המותג הגרמני. בחברה בונים על 122 מיליון העוקבים שלו. מנכ"ל Loewe: "קיליאן העניק לנו עזרה גדולה עם רמקול בלוטות' שפיתחנו איתו" 

כוכב הכדורגל הצרפתי קיליאן אמבפה רכש החזקה במותג הטלוויזיות ומוצרי החשמל הגרמני Loewe. בחברה מצפים שהצטרפותו של אמבפה תעזור להעלות את המכירות ועשויה אף לסלול את הדרך להנפקה.
בחברה דיווחו כי שחקנה של ריאל מדריד רכש החזקת מיעוט של כ-10% באמצעות חברת ההשקעות שלו Coalition Capital. עם זאת, לא נחשף שווי ההחזקה. המהלך יוצא לדרך לאחר שמוקדם יותר השנה החברה, הידועה בעיקר בזכות מסכי הטלוויזיה שלה, החתימה את אמבפה לשמש כשגריר המותג.
מנכ"ל החברה אסלאן חבלייב אמר לבלומברג כי ב-Loewe הציבו יעד להעלאה חדה בהכנסה השנתית בשנתיים הקרובות לסביבות 300 מיליון יורו לעומת 60 מיליון יורו כיום באמצעות התמקדות בשווקים בצפון אמריקה ובאסיה. עוד הוסיף כי ההתרחבות הזו עשויה להוביל בסופו של דבר להנפקה ציבורית ראשונה (IPO). "החזון הוא שהערכת השווי שלנו תגדל לסביבות 500 מיליון יורו בחמש השנים הבאות", סיכם.
בחברה בונים על קהל העוקבים הגדול של אמבפה ברשתות החברתיות, הכולל 122 מיליון עוקבים באינסטגרם. "קיליאן העניק לנו עזרה גדולה עם רמקול בלוטות' שפיתחנו איתו", הוסיף חבלייב.