דיסני מעלה את מחירי שירותי הסטרימינג בארה"ב
דיסני מעלה את מחירי שירותי הסטרימינג בארה"ב
ענקית הבידור הודיעה כי מחירי החבילות השונות של שירותי הסטרימינג דיסני פלוס, הולו ו-ESPN פלוס יעלו ב-2 דולר בחודש. החברה גם משיקה ערוצים חדשים בסטרימינג, כולל ערוץ חדשות לקראת הבחירות לנשיאות וערוצים שיתבססו על תכני מלחמת הכוכבים ומארוול
דיסני הודיעה כי תעלה בארה"ב את המחירים לכל שירותי הסטרימינג שלה ולכל חבילות המנויים, כך לפי דיווח בוול סטריט ג'ורנל.
המחיר החודשי של דיסני פלוס יעלה ב-2 דולר, כשהחבילה עם פרסומות תעלה כעת 9.99 דולר, והחבילה ללא פרסומות תעלה 15.99 דולר. בדומה, שירות הסטרימינג הולו, שגם בבעלות ענקית הבידור, יעלה אף הוא ב-2 דולר לחודש ל-9.99 דולר. עליית המחירים חלה גם על החבילה הכוללת את שלושת שירותי הסטרימינג של החברה – דיסני פלוס, הולו ו-ESPN פלוס, כך שהמסלול ללא פרסומות יעלה 26.99 דולר והמסלול הכולל פרסומות יעלה 16.99 דולר. החבילה המשולשת הזו נחשבת לפופולרית במיוחד בקרב הלקוחות, ושיעור הביטולים שלה נחשב נמוך. כל העלאות המחיר ייכנסו לתוקף החל מ-17 באוקטובר.
גם באוגוסט השנה שעברה הודיעה החברה על העלאת מחירי הסטרימינג, אך במקרה הזו העליות חלו רק על החבילות ללא פרסומות.
החברה חשפה לאחרונה חבילה נוספת שתכלול גם את שירות הסטרימינג מקס של וורנר ברדרס דיסקברי ביחד עם דיסני פלוס והולו. המחיר החודשי של החבילה הזו עומד על 16.99 דולר עם פרסומות ו-29.99 דולר בלי פרסומות. המהלך נתפס כדוגמה נוספת למיזוגים בתוך תעשיית הסטרימינג בניסיון למשוך עוד צופים.
במקביל, דיסני מתכוונת להשיק בחודש הבא מאפיין חדש הנקרא "פלייליסט מתמשך". מדובר למעשה בערוצים לינארים שהצופים יכולים להיכנס ולצפות בהם מכל נקודה בדומה לערוץ טלוויזיה מסורתי. הפלייליסט הראשון יכלול תכנים בשידור חי של ABC ניוז, וזאת לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב בנובמבר, ולאחר מכן יושק פלייליסט המכוון לגיל הרך. בהמשך יושקו ארבעה פלייליסטים נוספים, שלפי דיסני יכללו תכנים עונתיים ויתבססו על מותגים מצליחים של החברה כמו מלחמת הכוכבים ומארוול. זאת בנוסף לתכנים נוסטלגיים וערוץ של "סיפורים אמיתיים", שיכלול סדרות דוקומנטריות. הוספת הפלייליסטים היא חלק מהמאמצים של דיסני לצמצם את הפער מהיריבה הראשית, נטפליקס. במסגרת המאמצים הללו, הבטיחו בדיסני גם לשפר את אלגוריתם ההמלצות, ואף מתכננים לשלוח מיילים עם תזכורת לצופים שהפסיקו לצפות בסדרה באמצע.
ההודעות על השינויים המתוכננים בשירותי הסטרימינג מגיעות לקראת פרסום דו"חות הרבעון השלישי של החברה היום (ד').