היוקרה מתייקרת: LVMH הודיעה על העלאת מחירי מותג הדגל לואי ויטון
היוקרה מתייקרת: LVMH הודיעה על העלאת מחירי מותג הדגל לואי ויטון
רק בחודש שעבר אמר המנכ"ל, ברנרד ארנו, כי הזינוק בהכנסות ב-2021 מאפשר מרחב תכנון לנוכח האינפלציה. וכעת מודיעה החברה על התייקרות מוצרי העור, האקססוריז והבשמים בשיעור שלא פורסם
לואי ויטון, מותג האופנה המוביל של ענקית מוצרי היוקרה LVMH, יעלה מחירים ברחבי העולם על רקע עלויות הייצור והשינוע הגבוהות, כך הודיעה דוברת החברה. בעקבות זאת, ייהפך לואי ויטון לאחד המותגים הגדולים בתעשייה המייקר את מוצריו השנה, במטרה להגן על שיעורי הרווח לנוכח הזינוק בעלויות.
בסוכנות הידיעות "רויטרס" דיווחו כי העלאות המחירים ישפיעו על החנויות של לואי ויטון ברחבי העולם ויוטלו על מוצרי עור, אקססוריז ובשמים. עם זאת, החברה לא סיפקה פרטים נוספים על היקף העלאת המחירים, מעבר לכך שהם יהיו תלויים במוצר עצמו.
"התאמות המחירים מביאות בחשבון שינויים בעלויות הייצור, חומרי הגלם והשינוע, וכן את שיעור האינפלציה", נמסר בהצהרה שהעבירה החברה ל"רויטרס". עם זאת, בלוגרים ברשתות החברתיות בסין פרסמו כי המחירים של חלק מדגמי תיקי היד, כמו Capucines, שמחיריהם כיום 46,500 יואן (7,323 דולר), מתוכננים לעלות ב-20% ויותר בסין. במקביל דיווח האתר PurseBop, שעוקב אחר שוק היוקרה, כי לפי ההערכות ינועו העלאות המחירים בין 4% ל-18%.
בינואר אמר מנכ"ל החברה, איש העסקים המיליאדר ברנרד ארנו, כי בהתבסס מכירות השיא ב-2021 יש לחברה מספיק מרחב תמרון להעלאת מחירים לנוכח האינפלציה, אך הוסיף כי זו תיעשה בצורה "הגיונית".
בית האופנה שאנל העלה את מחירי התיקים שלוש פעמים בשנה שעברה, והדגם המבוקש שלהם Classic Flap נמכר כיום תמורת 8,200 דולר - גבוה בכ-60% ממחירו ב-2019, לפני פרוץ מגפת הקורונה.