קים קרדשיאן השיקה באינסטגרם קמפיין של ביונד מיט - שזכה למיליון לייקים ביום
קים קרדשיאן השיקה באינסטגרם קמפיין של ביונד מיט - שזכה למיליון לייקים ביום
חברת תחליפי הבשר שכרה את שירותי הכוכבת, שכעת משמשת לפי הקמפיין כ"יועצת טעימות ראשית". קרדשיאן: "אני מאמינה כל כך במשימה של ביונד מיט שהחלטתי לסייע בעזרת הנכס הגדול ביותר שלי - הטעם שלי"
קים קרדשיאן מככבת בקמפיין חדש לקידום מותג תחליפי הבשר מהצומח ביונד מיט. במסגרת הקמפיין היא גם מתהדרת בתואר חדש – יועצת טעימות ראשית של החברה. "אני מאמינה כל כך במשימה של ביונד מיט שהחלטתי לסייע בעזרת הנכס הגדול ביותר שלי", אומרת קרדשיאן בסרטון שהעלתה לחשבון האינסטגרם הפופולארי שלה, בעל 314 מיליון עוקבים. "הטעם שלי".
בסרטון מופיעה כוכבת הריאליטי בשיער צבוע בבלונד ולבושה בשחור. שני אנשים הלבושים בבגדי שף מניחים לפניה מנות של המותג שהיא טועמת בהנאה. "אני נרגשת לחלוק עם כולכם את המוצרים הטעימים של ביונד מיט מהצומח, זאת במסגרת היותי יועצת הטעימות הראשית שלהם", נכתב בכיתוב לסרטון.
זו לא ההתנסות הראשונה של קרדשיאן בעולם הטבעונות. בשנה שעברה היא פרסמה ביוטיוב מתכון לטאקו עם תחליף בשר טחון של ביונד מיט, וחשפה שהחלה לאכול יותר מאכלים טבעוניים לאחר שצפתה בסרט דוקומנטרי בנושא. לסרטון היו מעל 2.7 מיליון צפיות.
הפוסט הנוכחי באינסטגרם זכה כבר ללמעלה ממיליון לייקים מאז עלה לאוויר אתמול. במסגרת הקמפיין קרדשיאן מתוכננת להופיע בסרטונים נוספים ולהציע קופונים ומתכונים לעוקבים. בביונד מיט לא חשפו כמה הם משלמים לה עבור התפקיד החדש.
מוקדם יותר החודש דיווחו בחברה על הפסד גבוה מהמצופה עבור הרבעון השני, שעמד על 100.5 מיליון דולר. במקביל, מניית החברה נחלשה ב-78% בשנה האחרונה. לדבריה של מיי קראווסקי, מנכ"ל סוכנות השיווק Obviously, השותפות עם קרדשיאן תעזור לביונד מיט לזכות בתשומת לב ולהגיע לאנשים שעד כה לא שמעו עליהם. "כל מה שהיא עושה הופך לאירוע חדשותי", הסבירה לוול סטריט ג'ורנל. "היא נוסעת לסטטן איילנד ואני שומעת על זה מחמישה אנשים שונים".