סגור

נקסט רוכשת את רשת בגדי ההיריון האהובה על קייט מידלטון

חברת האופנה הבריטית רכשה 44% מהמותג ג’וג’ו מאמאן בייבי, רשת בריטית לבגדי היריון ותינוקות, שלה אתר מצליח ו־87 סניפים. בכוונתה להשקיע 16.3 מיליון ליש”ט במותג. 56% נרכשו ע"י חברות השקעה, שבניהול קרן הגידור דווידסון קמפנר קפיטל מנג’מנט

חברת האופנה הבריטית נקסט רכשה את הרשת לבגדי היריון ותינוקות ג’וג’ו מאמאן בייבי, שעם לקוחותיה האוהדות נמנית גם קייט מידלטון. הרשת הוקמה ב־1993 על ידי לאורה טניסון והפכה לאחת הקמעונאיות המובילות בממלכה לבגדי היריון ותינוקות.
טניסון מסרה כי לנקסט יש “תוכניות מלהיבות להרחיב ולהגדיל את המותג בקצב מהיר בהרבה מכפי שהיינו יכולים”. עם זאת, כחלק מהחוזה טניסון תעזוב את החברה. בנקסט הודיעו כי שאר צוות ההנהלה והעיצוב ישמרו על העצמאות שלהם. כמו כן, בכוונתם לבצע השקעה של 16.3 מיליון ליש”ט במותג.

2 צפייה בגלריה
דוכסית קיימברידג קתרין קייט מידלטון
דוכסית קיימברידג קתרין קייט מידלטון
דוכסית קיימברידג' קייט מידלטון
(צילום: AP)

נקסט רכשה 44% מהחברה, כששאר ה־56% נרכשו על ידי חברות השקעה שבניהול קרן הגידור דווידסון קמפנר קפיטל מנג’מנט. “אנחנו נרגשים לראות מה ניתן להשיג באמצעות השילוב של המוצרים היוצאים מהכלל של ג’וג’ו עם התשתית של נקסט ועם דווידסון קמפנר בתור שותפי ההשקעה שלנו”, מסר בתגובה מנכ”ל נקסט סימון וולפסון.
לג’וג’ו מאמאן יש חנות מקוונת ועוד 87 סניפים פיזיים, והיא מעסיקה מעל 950 עובדים. הפרטים הפיננסיים של העסקה לא נחשפו, ולא ידוע כמה קיבלה טניסון עבור אחזקת השליטה בחברה. לדברי טניסון, היא קיבלה את ההשראה לרשת כשהתגוררה בצרפת.

2 צפייה בגלריה
חנות של המותג הבריטי ג'וג'ו מאמאן בייבי jojo maman baby
חנות של המותג הבריטי ג'וג'ו מאמאן בייבי jojo maman baby
חנות של המותג הבריטי jojo maman baby
(צילום: שאטרסטוק)
“לא יכולתי שלא לשים לב כמה יפה לבושים הילדים בצרפת”, סיפרה בראיון ב־2020. החברה זכתה להצלחה לאחר שמידלטון, הדוכסית מקיימברידג’, צולמה כמה פעמים לובשת מעיל היריון של המותג ולפי דיווחים היא רכשה גם כמה פריטים לבתה, הנסיכה שארלוט.