סגור
דונלד טראמפ ו טיילור סוויפט
דונלד טראמפ וטיילור סוויפט (צילומים: איי אף פי, איי פי)

טראמפ: "סוויפט תשלם מחיר כלכלי על התמיכה בהאריס"

הכוכבת האמריקאית הודיעה היום, לאחר העימות בין טראמפ להאריס, כי תתמוך במועמדת הדמוקרטית לנשיאות; הנשיא לשעבר אמר כי הוא "אוהב יותר" את בריטני מהומס, שנשואה לכוכב פוטבול המשחק באותה קבוצה עם בן זוגה של סוויפט

"טיילור סוויפט תשלם מחיר כלכלי על התמיכה בקמלה האריס" - כך אמר היום המועמד לנשיאות ארה"ב דונלד טראמפ, לאחר שהכוכבת האמריקאית הודיעה כי תצביע ליריבתו מהמפלגה הדמוקרטית. ההצהרה הגיעה מעט לאחר העימות בין שני המועמדים, שלפי סקרים טראמפ הפסיד בו.
בפוסט שהעלתה לרשתות החברתיות כתבה היום סוויפט: "כמצביעה, אני מקפידה לקרוא לגבי כל מדיניות ותוכנית. האריס נלחמת עבור הזכויות שאני מאמינה בהם, ואני חושבת שהיא מנהיגה חזקה וכישרונית". הזמרת צירפה לפוסט תמונה שלה מחזיקה חתול - רפרנס להתבטאותו של ג'יי.די ואנס, המועמד של טראמפ לתפקיד סגן הנשיא, שאמר כי ארה"ב נשלטת על ידי "נשות חתולים חסרות ילדים".
טראמפ אמר הערב כי אינו ממעריצי סוויפט, וכי ככל הנראה היא תשלם מחיר כלכלי על התמיכה בהאריס. בשיחה עם רשת פוקס אמר המועמד הרפובליקאי: "זה היה רק עניין של זמן, היא לא יכלה להכריז על תמיכה בביידן. סוויפט אדם מאוד ליברלי. נראה שהיא תמיד תתמוך במועמד דמוקרטי".
טראמפ גם השווה בין סוויפט לבריטני מהומס - שחקנית כדורגל לשעבר ורעייתו של כוכב הפוטבול פטריק מהומס - שבשבוע שעבר עוררה מהומה ברשתות החברתיות לאחר שעשתה "לייק" לפוסט של המועמד הרפובליקאי באינסטגרם, ולאחר מכן ביטלה את הלייק. לדברי הנשיא לשעבר, "למעשה, אני אוהב יותר את מהומס, אם אתם רוצים לדעת את האמת - היא מעריצה גדולה של טראמפ".
1 צפייה בגלריה
בריטני מהומס ו טיילור סוויפט
בריטני מהומס ו טיילור סוויפט
בריטני מהומס וטיילור סוויפט
(צילום: גטי)
בן הזוג של סוויפט הוא כוכב הפוטבול טראוויס קלסי, המשחק יחד עם מהומס בקבוצת קנזס סיטי צ'יפס. לפיכך סוויפט ובריטני מהומס נפגשות במשחקי הקבוצה.
יצוין כי סוויפט הודיעה על תמיכה בג'ו ביידן כחודש לפני הבחירות לנשיאות ארה"ב ב-2020- צעד שלא פגע בהצלחתה המטאורית.