סגור
טיילור סוויפט בהופעה בלונדון יוני 24'
טיילור סוויפט בהופעה בלונדון (צילום: Scott A Garfitt/Invision/AP)

טיילור סוויפט עקפה את ריהאנה בדרך לתואר הזמרת העשירה בעולם

סוויפט (34) הפכה למיליארדרית כבר בשנה שעברה הודות להכנסות ממסע ההופעות המצליח שלה; ההון האישי של הפופ סטארית מוערך ב-1.6 מיליארד דולר. היא מדורגת שנייה ברשימת אנשי הבידור אחרי ג'יי.זי המחזיק בהון של 2.5 מיליארד דולר

טיילור סוויפט קטפה תואר נוסף: הזמרת העשירה בעולם. במגזין פורבס העניקו לה את התואר לאחר שעקפה את ריהאנה, והודות להון אישי המוערך על ידי המגזין ב-1.6 מיליארד דולר, זאת בעוד שריהאנה מסתפקת ב-1.4 מיליארד דולר.
סוויפט (34) הפכה למיליארדרית כבר בשנה שעברה הודות להכנסות ממסע ההופעות המצליח שלה. באתר Pollstar העריכו כי מסע ההופעות הכניס מעל מיליארד דולר ב-2023, שהפכו אותו למרוויח ביותר בכל הזמנים. עבור השנה הנוכחית ההערכה היא כי המופע יכניס עוד מיליארד דולר. לפי המגזין, סוויפט מרוויחה ממסע ההופעות תמלוגים בגובה 600 מיליון דולר. מעבר לכך, קטלוג המוזיקה של סוויפט הכולל 11 אלבומים ועוד הקלטות מחודשות של השירים המוקדמים שלה, מוערך בסביבות 600 מיליון דולר. כמו כן, היא מחזיקה בפורטפוליו נדל"ן מכובד המוערך בסביבות 125 מיליון דולר. בניגוד לריהאנה ולזמרים אחרים המרוויחים את מרבית הונם מעסקאות מסחריות ומותגים אישיים, סוויפט נחשבת למוזיקאית הראשונה שהפכה למיליארדרית בעיקר בזכות ההצלחה המקצועית שלה.
סוויפט היא אמנם הזמרת העשירה בעולם, ומדורגת שנייה ברשימת אנשי הבידור אחרי ג'יי.זי המחזיק בהון של 2.5 מיליארד דולר, אך היא מדורגת במקום ה-2,117 הכולל של רשימת המיליארדרים של פורבס, שבראשה עומד אלון מאסק עם הון מוערך של 258.8 מיליאר דולר.
בזכות הפופולריות הגדולה של סוויפט היא כבשה את הכותרות בחודש שעבר כשהודיעה רשמית על תמיכתה בקמלה האריס לנשיאות ארה"ב. תמיכה שמיד עוררה תגובה כועסת מיריבה דונלד טראמפ, שטען כי היא "תשלם מחיר כלכלי" על התמיכה הזו.