סגור
סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס ובעלה דאג אמהוף ב ועידה הדמוקרטית ב שיקאגו 19.8.24
דאג אמהוף ואשתו, סגנית נשיא ארה"ב, קמלה האריס (צילום: REUTERS/Craig Hudson)

"אוהב את הצחוק הזה": בעלה של קמלה האריס מספר איך פגש אותה

בפוסט שפרסמו CBS news ב-X מהוועידה הדמוקרטית, מובאים דבריו של דאג אמהוף, בעלה של סגנית הנשיא והמועמדת לנשיאות ארה"ב; הוא מתאר את הבליינד-דייט שלו איתה וכיצד הוא נשבה בקסמיה

דאג אמהוף, בעלה של סגנית נשיא ארה"ב קמלה האריס (או כפי שנהוג לכנות מעמד זה - הג'נטלמן השני) מספר כיצד סודר לו בליינד דייט איתה, איך הכיר אותה והתאהב בה. "דיברנו במשך שעה, וצחקנו. אתם מכירים את הצחוק הזה. אני אוהב את הצחוק הזה". הדברים מובאים בפוסט שפורסם ב-CBS news ב-X מהוועידה הדמוקרטית.
דאג אמהוף והאריס, שעתה היא גם המועמדת לנשיאות, נישאו ב-2014, לאחר שהכירו בבליינד דייט שנה קודם לכן. כ"ג'נטלמן השני", אמהוף הוא הגבר הראשון בתפקיד זה בהיסטוריה של ארצות הברית, מכיוון שהאריס היא האישה הראשונה שמכהנת כסגנית נשיא.
דבריו של דאג אמהוף, בעלה של קמלה האריס כפי שפורסמו בפוסט ב-X

אמהוף מתאר את הכימיה המיידית שהייתה ביניהם כבר בפגישה הראשונה, ומתייחס לצחוק המפורסם של האריס, שהפך לסימן היכר שלה בזירה הציבורית.
בהתייחסויות פומביות רבות, שניהם מדגישים את החיבור האישי והרגשי ביניהם, וכיצד הוא תומך בקריירה הפוליטית התובענית של האריס. סיפור האהבה שלהם מוצג לעתים קרובות כדוגמה לזוגיות תומכת ושוויונית בזירה הפוליטית הבכירה.