סגור
השחקנית והזמרת סלינה גומז שהפכה למיליארדרית
השחקנית והזמרת סלינה גומז שהפכה למיליארדרית (צילום: Image Press Agency via Reuters Connect)

מאינסטגרם ועד מוצרי איפור: סלינה גומז הפכה למיליארדרית

הזמרת והשחקנית בת ה-32 הגיעה להון נקי של 1.3 מיליארד דולר, בעיקר הודות לחברת האיפור שלה Rare Beauty 

סלינה גומז, הזמרת והשחקנית המוכרת מסדרת "רק רוצחים בבניין", יכולה עתה להוסיף את התואר מיליארדרית לרשימת הישגיה המרשימה. על פי דיווח של בלומברג, גומז בת ה-32 הצטרפה למועדון המיליארדרים עם הון נקי מוערך של 1.3 מיליארד דולר, מה שהופך אותה לאחת המיליארדריות הצעירות ביותר בארצות הברית שעשו את הונן בכוחות עצמן.
בעוד שחלק מעושרה של גומז נובע משירה, שותפויות מסחריות ומשחק, החלק הארי של הונה קשור ל-Rare Beauty, מותג האיפור שלה בן חמש השנים שהפך להצלחה בקרב משפיענים ובני נוער. הערכת שוויה של גומז מבוססת על הערכת בלומברג לגבי חלקה במותג היופי, בתוספת האינטרסים שלה בפלטפורמת בריאות הנפש Wondermind, הכנסות ממוזיקה, משחק, נדל"ן ושותפויות מסחריות ברשתות החברתיות.
עם 424 מיליון עוקבים באינסטגרם, גומז היא האדם השלישי עם הכי הרבה עוקבים ברשת החברתית, אחרי כוכבי הכדורגל כריסטיאנו רונאלדו וליונל מסי. פופולריות זו הובילה לחוזי ענק עם מותגים כמו פומה (30 מיליון דולר) וקואץ' (10 מיליון דולר), וסייעה גם לקידום קו האיפור שלה.
Rare Beauty מחפש כעת משקיעים לפי שווי של 2 מיליארד דולר. בנוסף, גומז הקימה את קרן Rare Impact במטרה לגייס 100 מיליון דולר לסיוע בנגישות לשירותי בריאות הנפש, נושא הקרוב לליבה לאחר שאובחנה עם הפרעה דו-קוטבית ב-2020.
מקורות הכנסה נוספים של גומז כוללים את הסדרה "רק רוצחים בבניין", שבה היא מרוויחה 6 מיליון דולר לעונה, ותמלוגים ממוזיקה. עלייתה של גומז למעמד מיליארדרית מדגישה את כוחם של סלבריטאים בעידן הדיגיטלי ליצור אימפריות עסקיות משגשגות מעבר לקריירות הבידור שלהם.