לראשונה זה 15 שנה - פפסי מעדכנת את הלוגו
לראשונה זה 15 שנה - פפסי מעדכנת את הלוגו
הלוגו החדש יושק בצפון אמריקה לקראת סוף השנה ובשאר העולם ב-2024. השינוי העיקרי הוא שהמילה פפסי כתובה הפעם בשחור בתוך הבועה של החברה ומאחוריה שלושה פסים בצבעי אדום, לבן וכחול. בלוגו הקודם משנת 2008 שם המותג נכתב מתחת לעיגול וצורת הפסים הייתה שונה
פפסי עדכנה את הלוגו שלה לראשונה מזה 15 שנים. הלוגו החדש יושק בצפון אמריקה לקראת סוף השנה ובשאר העולם ב-2024. השינוי העיקרי לעומת הלוגו מ-2008 הוא שהמילה פפסי כתובה הפעם בשחור בתוך הבועה של החברה ומאחוריה שלושה פסים בצבעי אדום, לבן וכחול. בלוגו הקודם שם המותג נכתב מתחת לעיגול וצורת הפסים הייתה שונה.
ב-125 שנות קיומה החליפו בפפסי מספר פעמים לוגו. אולם לפי המומחים חברות צריכות להיזהר לא לבצע שינויים מרחיקי לכת מדי. טים קלקינס, מרצה לשיווק מאוניברסיטת נורת'ווסטרן סיפר ל-CNN על המקרה של מותג המשקאות טרופיקנה שב-2009 שינו את הלוגו באופן שהכעיס את הצרכנים ובחברה נאלצו לחזור ללוגו הישן בתוך חודשים ספורים בלבד.
העיצוב החדש נועד גם להרחיק את הקישור בין פפסי לסוכר, שכן הצבע השחור שבו משתמשים בפחיות של פפסי זירו נטול הסוכר, משמש כאמור כצבע למילה פפסי המופיעה במרכז הלוגו. "הרבה אנשים אפילו לא מבחינים בשחור שם", אמר טוד קפלן, סמנכ"ל השיווק של פפסי. "זהו צבע בינלאומי שהוספנו לפפסי זירו, שיהיה המותג המוביל במאמצי השיווק שלנו". לדבריו, פפסי "הוא מותג נועז ובטוח" שמסמל "הנאה לא מתנצלת". כבר בחודש שעבר אמר המנכ"ל רמון לגוארטה בשיחה עם אנליסטים כי החברה מתכוונת למקד את מרבית מאמצי השיווק במותג פפסי זירו. "אנחנו חושבים שהסגמנט ללא סוכר במשקאות הקלים ימשיך להוביל את הצמיחה בקצב מהיר במדינה", אמר.