סגור

האם ספיידרמן הוא המושיע של תעשיית הקולנוע?

בחצות החלה מכירת הכרטיסים לסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה" - לפי CNBC, האתרים קרסו בתוך דקות. "ההתלהבות מ'ספיידרמן' מהווה סימן לעתיד בהיר יותר"

בחצות, 29 בנובמבר, החלה מכירת הכרטיסים לסרט "ספיידרמן: אין דרך הביתה". לפי CNBC, תוך דקות ספורות קרסו אתרי המכירות. הסרט, אגב, אמור לעלות לאקרנים ב-17 בדצמבר.
ב-CNBC מציינים כי לפי מומחים, מתחילת מגיפת הקורונה לא נרשם ביקוש כזה לכרטיסים - וזהו סימן לכך שעם הסרטים הנכונים, לתעשיית הקולנוע יש "עתיד מזהיר".


הקורונה פגעה מאוד בבתי הקולנוע, וכמעט הביאה לפשיטת רגל של כמה מהאולפנים וחברות ההפקה הגדולות בתעשייה. ההתאוששות היתה איטית, אך בחצי השנה האחרונה מומנטום עקבי הביא לביטחון שההתאוששות תגיע לבסוף.
הלילה כאמור הביאה ההפקה האחרונה של מארוול סינמטיק יוניברס – שיתוף פעולה בין דיסני לסוני, לאופטימיות נוספת. אתרי מכירת כרטיסים כמו Atom Tickets, פנדנגו ו-MovieTickets.com, ואיתם אתרי חברות הסרטים כמו AMC, סינמרק ורגאל, הצביעו על נסיקה בביקוש לכרטיסים, שגרמה לרבים מהאתרים הללו להתרסק, ולמשתמשיהם לחכות בתורים ארוכים.

1 צפייה בגלריה
סרט ספיידרמן NO Way Home מארוול
סרט ספיידרמן NO Way Home מארוול
מתוך הסרט
(צילום: Marvel Studios)

"יש רמות שונות של ביקוש צופים בכל הקשור למכירת כרטיסים מראש, והסרט הזה בהחלט מוכיח שהוא ראוי למקום לצד המובילים שבהם", אמר שון רובינס, אנליסט בכיר באתר BoxOffice.com. "לכל מי שפקפק במשיכה של החוויה הקולנועית בשנתיים האחרונות, ראו איך ההתלהבות ל'ספיידרמן' מהווה נקודת מפנה של התאוששות משרדי הכרטיסים, וסימן לעתיד בהיר יותר".
התלהבות כזאת לא נראתה במשרדי הכרטיסים מאז 2019, כאשר יצאו סרטים כמו "הנוקמים: סוף המשחק" ו"מלחמת הכוכבים: עלייתו של סקייווקר".