סופ"ש ראשון בארה"ב: ג'יימס בונד החדש גרף 56 מיליון דולר
סופ"ש ראשון בארה"ב: ג'יימס בונד החדש גרף 56 מיליון דולר
לפני שהגיע לארה"ב הוקרן הסרט "לא זמן למות" במשך שבועיים בעולם וגרף הכנסות נאות בסך 313 מיליון דולר; הצפי בארה"ב היה להכנסות של 60 מיליון דולר; רוב הקהל – גברים, בני 35 ומעלה
הסרט החדש מסדרת ג'יימס בונד 'לא זמן למות' ('No Time to Die') גרף 56 מיליון דולר במכירת כרטיסים בסוף השבוע הראשון שלו בבתי הקולנוע בארה"ב וקנדה. הצפי היה להכנסות של 60 מיליון דולר.
ביום שישי נמכרו כרטיסים ב-23.3 מיליון דולר, בשבת ב-18.1 מיליון דולר וביום ראשון סביב 14.5 מיליון דולר. בסה"כ הוקרן הסרט ב-4,407 בתי קולנוע בצפון אמריקה.
הסרט בכיכובו של דניאל קרייג (בהופעתו האחרונה בתפקיד ג'יימס בונד) מוקרן כבר משך שבועיים ברחבי העולם, טרם העלייה לאקרנים בצפון אמריקה – והכניס בתקופה זו ממכירת הכרטיסים הגלובאלית 313.3 מיליון דולר. מדובר בסכום נאה למדי ביחס לתקופת המגיפה, במיוחד לנוכח העובדה שבניגוד ללהיטי הענק של מארוול, הקהל של ג'יימס בונד (סדרה שרצה כבר כמעט 6 עשורים עם 25 סרטים), הוא מבוגר יחסית.
לפי הנתונים של סוף השבוע, 57% מהצופים שהגיעו לבתי הקולנוע בארה"ב הם בגילאי 35 ומעלה, 36% הם בגילאי 45 ומעלה – ומכלל הצופים, 64% הם גברים, 36% נשים. בסרטי מארוול יש רוב משמעותי בד"כ לצופים בגילאי 34-18.
הסרט עם הפתיחה הטובה ביותר בסדרת ג'יימס בונד היה סקייפול ('Skyfall'), וגם הוא לא חצה את ה-100 מיליון דולר – הסרט מכר בסוף השבוע הראשון שלו בצפון אמריקה בשנת 2012 כרטיסים ב-88.4 מיליון דולר. הפתיחה של 'לא זמן למות' היא הרביעית ברשימת ההכנסות בסדרה.
הסרט יצא לאחר שורה של דחיות, בשל המגבלות שהוטלו על בתי הקולנוע בעולם מאז מרץ שנה שעברה – ובסה"כ בעיכוב של כמעט 18 חודשים ממועד ההפצה המתוכנן במקור. על נתוני המכירות אמר אריק לומיס (Erik Lomi), ראש חברת ההפצה של הסרט 'United Artists Releasing': "זה חיכה הרבה מאד זמן להגיע למסכים. זה בדיוק כפי שחשבנו שיקרה ובדיוק כפי שהתחזיות חשבו שיהיה".