סגור
קמלה האריס בכינוס המפלגה הדמוקרטית בשיקגו
קמלה האריס בכינוס המפלגה הדמוקרטית בשיקגו (צילום: Robyn Beck / AFP)

ממארק קיובן ועד ריד הופמן: עשרות בכירים בארה"ב פרסמו תמיכה פומבית בקמלה האריס

88 בכירים במשק האמריקאי, בהווה ובעבר, טוענים במכתב פומבי כי סגנית הנשיא היא המועמדת המתאימה ביותר להוביל את הכלכלה האמריקאית ולדאוג למגזר הפרטי בארה"ב. דונלד טראמפ זוכה לתמיכת אלון מאסק ופיטר ת'יל

ג'יימס מרדוק, בנו של איל התקשורת רופרט מרדוק, מארק קיובן בעל השליטה בדאלאס מאבריקס לשעבר, ומייסד לינקדאין ריד הופמן - אלה רק חלק מהשמות הבולטים ברשימה של 88 אנשי עסקים בכירים בארה"ב בהווה ובעבר שהביעו את תמיכתם בסגנית הנשיא קמלה האריס לקראת הבחירות לנשיאות ארה"ב.
במכתב פתוח שפורסם ב-CNBC, קבוצה של אנשי עסקים מובילים מתחומי הטכנולוגיה, התקשורת והפיננסים טוענת כי האריס היא המועמדת המתאימה ביותר להוביל את הכלכלה האמריקאית ולשמור על עתיד הדמוקרטיה.
"בחירתה של האריס היא הדרך הטובה ביותר לתמוך בחוסנה של הכלכלה שלנו ובעתיד הדמוקרטיה שלנו", צוין במכתב. החותמים מדגישים את פועלה של האריס כסגנית נשיא, ובמיוחד את מאמציה לעודד השקעות עסקיות בארצות הברית ולחזק את התחרותיות של העסקים האמריקאים בשוק הגלובלי.
רשימת התומכים כוללת שמות נוספים כמו מייקל לינטון, יו"ר סנאפ; ג'רמי סטופלמן, מנכ"ל ילפ; ולורן פאוול ג'ובס, מנכ"לית Emerson Collective. תמיכת אנשי העסקים מדגישה את כוחה של האריס לא רק בעמק הסיליקון, אלא גם בחלקים מוול סטריט ובקרב חברות צרכניות מובילות.
במסע הבחירות, האריס מיצבה את עצמה כידידותית יותר לעסקים מאשר הנשיא ג'ו ביידן, עם הצעות להקלות מס לעסקים קטנים לצד העלאה מתונה של מס רווחי הון לעשירים. עמדות אלו מציבות אותה כמועמדת מאוזנת יותר בעיני חלק מהקהילה העסקית.
מנגד, דונלד טראמפ זוכה גם הוא לתמיכה מצד כמה שמות בולטים בעולם הטכנולוגיה, כולל אלון מאסק ופיטר ת'יל. עם זאת, המכתב הפתוח לטובת האריס מהווה הבעת אמון משמעותית בה, במיוחד לקראת העימות הנשיאותי הקרב ב-ABC ב-10 בספטמבר.