אחרי ההצפות והעיכובים בדובאי, מנכ"ל אמירייטס מתנצל: "התגובה שלנו היתה רחוקה מאידיאלית"
אחרי ההצפות והעיכובים בדובאי, מנכ"ל אמירייטס מתנצל: "התגובה שלנו היתה רחוקה מאידיאלית"
גשמים כבדים שירדו בדובאי בסוף השבוע גרמו להצפות ובעקבות זאת לביטולי טיסות; מנכ"ל אמירייטס, טים קלארק, לא מחפש תירוצים: "ברור לנו שהתורים הארוכים וזמני ההמתנה אינם מקובלים"
מנכ"ל חברת התעופה אמירייטס פרסם מכתב התנצלות ללקוחות, זאת לאחר שגשמים כבדים שירדו בדובאי בסוף השבוע גרמו להצפות ובעקבות זאת לביטולי טיסות. "אנחנו מתנצלים מעומק הלב בפני כל הלקוחות שתוכנית הנסיעות שלהם השתבשה", כתב המנכ"ל טים קלארק במכתס שפורסם באתר החברה.
"אנחנו מודעים לכך שהתגובה שלנו הייתה רחוקה מאידיאלית, ואנחנו מבינים את התסכול של הלקוחות שלנו בשל העומס, היעדר מידע והבלבול בטרמינלים. ברור לנו שהתורים הארוכים וזמני ההמתנה אינם מקובלים".
לפי קלארק, מרכז השירות של החברה בשדה התעופה בדובאי אמנם המשיך לפעול, אך הגשמים העזים גרמו להצפות בכבישים ומנעו מהלקוחות, הטייסים וצוותי האוויר להגיע לשדה התעופה, וכך גם לגבי "הגעת ציוד חיוני כמו ארוחות". עוד הוסיף כי התנאים הקשים גרמו לכך שבשלושה ימים ביטלה החברה קרוב ל-400 טיסות ולעיכובים בטיסות רבות נוספות.
ביום רביעי קראה החברה לנוסעים להימנע מהגעה לשדה התעופה, אלא אם מדובר במקרה חירום. כמו כן, בוטל שירות הצ'ק אין, הופסקו מכירות כרטיסים והוקפאו טיסות ההמשך מערים אחרות לדובאי, החלטה שהובילה לכך שנוסעים נתקעו ברחבי העולם. בעקבות זאת, הרשתות החברתיות התמלאו בפוסטים זועמים של נוסעים, חלקם טענו כי היו תקועים בשדה התעופה למשך יותר מ-20 שעות.
"לקח לי 48 שעות להגיע מלונדון לבגדד דרך דובאי", כתב נוסע שנתקע בשדה התעופה בדובאי. "יצאתי משם בכוחות עצמי, מצאתי מלון ואחר כך חזרתי וחיכיתי 12 שעות נוספות, עליתי על הטיסה וכל מה שהגישו היה שקדים".