הנבחרת החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט: כדורגלנית, טרנסג'נדרית ודוגמנית למידות גדולות
הנבחרת החדשה של ויקטוריה'ס סיקרט: כדורגלנית, טרנסג'נדרית ודוגמנית למידות גדולות
רשת ההלבשה התחתונה בחרה בנבחרת חדשה של פרזנטוריות כמו כוכבת הכדורגל האמריקאית מייגן ראפינו, הדוגמנית למידות גדולות פלומה אלסנר, השחקנית ההודית פריאנקה צ'ופרה והדוגמנית הטרנסג'נדרית הברזילאית ולנטינה סמפאיו. "כשהעולם השתנה היינו אטיים מדי בתגובה שלנו", הודה המנכ"ל החדש מרטין ווטרס
רשת ההלבשה התחתונה ויקטוריה'ס סיקרט מתאימה את עצמה סוף-סוף לרוח התקופה. החברה הודיעה כי היא תחליף את הדוגמניות הרזות, שהיו חלק מסימן ההיכר של הרשת בעשורים האחרונים, בנבחרת חדשה של פרזנטוריות, שנבחרו בין השאר בשל הישגיהן וסיפוריהן האישיים.
ה"דוגמניות" החדשות כוללות את כוכבת הכדורגל האמריקאית מייגן ראפינו, גולשת הסקי הצעירה איילין גו, הדוגמנית למידות גדולות פלומה אלסנר, השחקנית ההודית פריאנקה צ'ופרה והדוגמנית הטרנסג'נדרית הברזילאית ולנטינה סמפאיו.
"כשהעולם השתנה היינו אטיים מדי בתגובה שלנו", הודה המנכ"ל החדש של הרשת מרטין ווטרס בראיון ל"ניו יורק טיימס". "היינו צריכים להפסיק לעסוק במה גברים רוצים ולחשוב מה נשים רוצות". בתשובה לשאלה אם הדוגמניות המפורסמות ישובו לקדם את המותג, ענה: "נכון לעכשיו, זה לא נראה לי רלוונטי תרבותית".
הפרזנטוריות החדשות יככבו בפרסומות של המותג ובקידומי מכירות ברשתות חברתיות כמו אינסטגרם, ואף ישמשו יועצות למותג. לפי "הניו יורק פוסט", הן לא יצטלמו בהלבשה תחתונה, אלא יופיעו בסדרת פודקסטים, שבה יספרו את הסיפור שלהן, ובחומרי שיווק.
ראפינו אמרה ל"ניו יורק טיימס" כי המותג הקודם היה "פטריארכלי וסקסיסטי". לדבריה, הפריטים הוצגו מבעד ל"נקודת המבט הגברית ולפי מה שגברים רוצים. הוא שווק לנשים צעירות, והעביר להן מסר בעייתי".
השינוי החד מגיע לאחר שבשנים האחרונות נרשמה ירידה במכירות המותג, שגם ספג ביקורות קשות על כך שהוא מיושן.
ויקטוריה'ס סיקרט סבלה גם ממספר שערוריות, כולל הצהרה של בכיר לשעבר כי לא ישתמשו לעולם בדוגמנית טרנסג'נדרית או דוגמנית למידות גדולות, וחשיפת הקשרים של הבעלים לס ווקסנר עם עבריין המין המורשע ג'פרי אפשטיין. בעקבות זאת פרש ווקסנר מתפקיד מנכ"ל אל.ברנד, החברה-האם של ויקטוריה'ס סיקרט.