מאסק בורגר: טסלה בוחנת פתיחת רשת מסעדות
מאסק בורגר: טסלה בוחנת פתיחת רשת מסעדות
על פי בקשה שהגישה החברה לרשם הפטנטים האמריקאי, היא מעוניינת להשתמש ב-T המפורסמת של הלוגו שלה לטובת "שירותי הסעדה, מסעדת פופ אפ ומסעדות בשירות עצמי"
אחרי הלהביור, הטקילה הממותגת והחולצות, אילון מאסק נערך לכניסה לתחום חדש: מזון. כך עולה מבקשה לרישום פטנטים שהגישה טסלה לרשם הפטנטים האמריקאי. טסלה מעוניינת להשתמש ב-T המפורסמת של לוגו החברה למה שמוגדר כ"מזללה בתעשיית המזון". על פי הבקשה, מדובר ב"שירותי הסעדה, מסעדת פופ אפ ומסעדות בשירות עצמי".
מאסק עצמו לא הסתיר את כוונותיו להפוך בין היתר למסעדן וציין עוד בשנת 2018 כי בכוונתו לפתוח דיינר בקליפורניה שיהיה "בסגנון של פעם, דיינר של רוק אנד רול" אשר ימוקם בסמוך לעמדות סופרצ'ארג'ר של טסלה".
משפחת מאסק עצמה, כך מתברר, אינה זרה לעסקי ההסעדה: אחיו של אילון מאסק מחזיק ברשת מסעדות.