הלהיט של שנת הקורונה: גודזילה נגד קונג
הלהיט של שנת הקורונה: גודזילה נגד קונג
הסרט של אולפני וורנר “Godzilla vs. Kong” שבר שיאים חדשים לתקופת המגיפה בסוף השבוע הראשון שלו, עם מכירת כרטיסים בסכום כולל של 32.2 מיליון דולר בצפון אמריקה
זריקת עידוד לתעשיית הסרטים האמריקאית: הסרט המדובר “Godzilla vs. Kong” שבר שיאים חדשים לתקופת המגיפה בסוף השבוע הראשון שלו, עם מכירת כרטיסים בסכום כולל של 32.2 מיליון דולר בצפון אמריקה.
בחישוב הכולל את יום רביעי ואת ההכנסות בסטרימינג, הסרט הכניס עד כה 48.5 מיליון דולר בצפון אמריקה. המכירות בסוף השבוע בבתי הקולנוע בעולם עמדו על 71.6 מיליון דולר ובסיכום כולל מרביעי ועד ראשון בערב הכניס הסרט כבר 285.4 מיליון דולר.
בסוף השבוע רק 55% מבתי הקולנוע בארה"ב היו פעילים, כ-3,000 אתרים, וברובם הגדול הכניסה מוגבלת ל-50% מהתפוסה המקסימאלית. עדיין, מדובר במספר הגדול ביותר של מקומות ישיבה פתוחים לקהל מאז תחילת המגיפה בארה"ב.
הסרט הוא של אולפני וורנר, שבבעלות AT&T. "הנתונים האלה הם מסר לאולפנים, שהקהל העולמי רעב לסרטים גדולים חדשים" – כך אמר ל-CNBC שון רובינס (Shawn Robbins) , אנליסט בכיר ב-Boxoffice.com, שהוסיף:
"אם ‘Godzilla vs. Kong’ יכול להוציא את המספרים האלה בשוק שהוא עדיין מוגבל, ובמקביל ליציאה בסטרימינג, דמיינו מה בלוקבאסטרים אחרים יוכלו להשיג בחודשים הבאים. הענקית הנרדמת מתחילה באמת להתעורר".