מנכ"ל גולדמן זאקס: "נהדר שעובדים מתלוננים, נאכוף האיסור על עבודה בסופ"ש"
דיוויד סולומון התייחס לתלונות של אנליסטים זוטרים על עומס עבודה, מחסור בשינה ויחס לא סבלני מצד הממונים; לדבריו, "אנחנו מעוניינים במקום עבודה שבו אנשים יכולים להתלונן בחופשיות"
מנכ"ל גולדמן זאקס, דיוויד סולומון, הבטיח להקל את הלחץ שבו נתונים העובדים, זאת בעקבות תלונות של אנליסטים זוטרים על עומס עבודה גבוה.
- אנליסטים מתחילים בגולדמן זאקס: "התנאים לא אנושיים - עובדים 95 שעות בשבוע"
- מנכ"ל גולדמן זאקס: "עבודה מהבית - סטייה שנתקן בהקדם"
- הבנקים הגדולים בארה"ב נהנו מקיץ פורה - בוול סטריט לא מתרשמים
"זה נהדר שהקבוצה הזו של אנליסטים התלוננה לממונים", כתב סולומון בהודעה שנשלחה לעובדים ביום ראשון בערב. "אנחנו מעוניינים במקום עבודה שבו אנשים יכולים להתלונן בחופשיות". עוד הוסיף כי בבנק יגבירו את אכיפת "כלל יום השבת", שאוסר על עובדים זוטרים לעבוד מיום שישי בשעה תשע בערב ועד לראשון בבוקר.
"אנחנו מאיצים את המאמצים שלנו להעסיק בנקאים זוטרים חדשים בחטיבות ההשקעה, ומעבירים בתוך החברה בנקאים לחטיבות שבהן הפעילות הגבוהה ביותר", הסביר. "אנחנו גם בררנים יותר בבחירות ההזדמנויות העסקיות שלנו, ופועלים להפיכת משימות מסוימות לממוחשבות".
לדברי סולומון, העבודה מהבית כתוצאה מהמגפה הגבירה את הלחץ המופעל על העובדים. "בעולם הזה של עבודה מרחוק, ההרגשה היא שצריכים להיות מחוברים 24 שעות שבעה ימים בשבוע. כולנו, העמיתים שלכם, המנהלים, ראשי המחלקות, אנחנו מודעים לכך...זה לא קל ואנחנו עובדים קשה כדי להקל את המצב".
דבריו של סולומון נאמרו בתגובה לתוצאות סקר שביעות עובדים שהועבר להנהלה בחודש שעבר. העובדים ציינו שם שבוע עבודה של 95 שעות, מחסור בשינה, יחס לא סבלני מצד הבכירים ודעה כללית לא חיובית על החברה. 13 האנליסטים שהשתתפו בסקר דרגו את שביעות הרצון שלהם מהעבודה בציון ממוצע של 2 מתוך 10. "גדלתי בבית אמנה, וזה ללא ספק גרוע יותר", כתב אחד מהם.