$
תעשייה ופיננסים

אוריאו למען קהילת הלהט"ב: הוציאה מהדורה מוגבלת בצבעי הקשת

יצרנית עוגיות הסנדוויץ' הפופולריות בשיתוף עם ארגון הורים, משפחות וחברים של לסביות והומואים האמריקאי, יצאו בקמפיין "הורה גאה" וחילקו עוגיות ל-10,000 העוקבים הראשונים של @OREO ששיתפו במדיה החברתית את היוזמה

שירות כלכליסט 10:2711.10.20

יצרנית אוריאו (Oreo) - עוגיות הסנדוויץ' הפופולריות בשיתוף עם PFLAG (ארגון הורים, משפחות וחברים של לסביות והומואים) מפיצה מהדורה מוגבלת של עוגיות בצבעי הקשת כתמיכה בקהילת הלהט"ב. עוגיות אוראו מיוצרות על ידי חטיבת נביסקו שבתאגיד המזון קראפט.

 

מיום שישי חולקו העוגיות ל-10,000 העוקבים הראשונים של @OREO ששיתפו במדיה החברתית את החדשות, והעלו תמונה "שמראה מה משמעות תמיכה הדדית עבורם". העוגיות הצבעוניות לא אמורות להימכר בחנויות.

 

 

המהדורה המוגבלת של עוגיות אוריאו בצבעי הקשת המהדורה המוגבלת של עוגיות אוריאו בצבעי הקשת צילום: Oreo

 

המבצע הוא חלק מקמפיין "הורה גאה" (Proud Parent) של שני הגופים, שהוא "יוזמה שתימשך שנה המיועדת להדגיש את ההשפעה המיטיבה שיש לאהבה וקבלה על נוער להט"בי", נאמר בקמפיין.

 

PFLAG

 נוסד ב-1973 נחשב לארגון הלהט"ב הראשון שהוקם בארה"ב. מנכ"ל הארגון, בראיין בונד, שיבח את שיתוף הפעולה עם אוריאו: "משפחה תומכת ומקבלת – ובני ברית מחויבים – הם דברים קריטיים לבריאות ולאושר של אנשים שמגדירים עצמם הומואים, לסביות, ביסקסואלים, טרנסג'נדרים וקווירים".

 

אוריאו ו-PFLAG הוציאו גם סרט שכותרות "הורה גאה", שחוקר את "יחסי ההורים-ילדים ואת האתגרים שבהבאת בן/ת זוג הביתה בפעם הראשונה – במיוחד בקהילת הלהט"ב".

 

 

x