$
קורונה

קים קרדשיאן השיקה קולקציית מסיכות מעוצבות - שאזלה תוך שעות

המסיכות הן לא רפואיות נגד הקורונה ונועדו לשימוש יומיומי ב-5 גוונים, במחיר שמתחיל מ-8 דולר. כמה שעות אחרי ההשקה הודיעה קרדשיאן שכולן אזלו; הקולקציה החדשה היא חלק מ-skims, מותג המחטבים שהשיקה הכוכבת בשנה שעברה

שירות כלכליסט 17:4019.05.20
קים קרדשיאן הצטרפה למלחמה נגד הקורונה, והשיקה קולקציית מסיכות פנים מעוצבות. הקולקציה היא חלק ממותג המחטבים שהקימה בשנה שעברה, Skims, וכוללת מסיכות לא רפואיות שנועדו לשימוש יומיומי. בדומה למחטבים, מדובר במסכות ללא תפרים והן מוגדרות גם כנושמות ומתרחבות.

 

 

כוכבת הריאליטי השיקה את המסכות ביום שבת בחמישה גוונים: חול, חימר, Sienna (חום – צהבהב), קקאו ואוניקס, והמחירים מתחילים מ-8 דולר. אולם, תוך שעות ספורות לאחר ההשקה הרשמית הודיעה קרדשיאן בחשבון הטוויטר שלה כי אזלו המוצרים. "לצערי מסיכות הפנים שלנו אזלו היום, אבל אנחנו עובדים עם השותף המקומי שלנו בלוס אנג'לס לייצר עוד במהירות האפשרית", כתבה ל-64 מיליון העוקבים שלה.

 

 

מסכת פנים של מותג Skims  של קרדשיאן מסכת פנים של מותג Skims של קרדשיאן צילום: SKIMS/INSTAGRAM

 

בנוסף, קרדשיאן הודיעה כי Skims תתרום 10 אלף מסיכות לכמה ארגוני צדקה. כמו כן, מהחברה נמסר כי הם תומכים באנשים שנפגעו מהקורונה ומספקים מוצרי יסוד למשפחות בסיכון ולמשפחות נזקקות בצורת תרומה של מיליון דולר שתחולק בין ארגוני הצדקה.

 

לפי הנתונים של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, יש קרוב ל-1.5 מיליון חולים מאומתים בארה"ב וקרוב ל-90 אלף מתים. מותג המחטבים של קרדשיאן הושק בשנה שעברה ומיד גרר ביקורת קשה, זאת מכיוון שבמקור קראה לו קימונו – החלטה שעוררה את זעמם של היפנים שטענו שמדובר בזלזול במסורת. כתוצאה מכך, ויתרה בסופו של דבר קרדשיאן על השם והחליפה ל-Skims.

 

קים קרדשיאן קים קרדשיאן צילום: AFP

 

 

 

 

x