קים קרדשיאן השיקה קולקציית מסיכות מעוצבות - שאזלה תוך שעות
המסיכות הן לא רפואיות נגד הקורונה ונועדו לשימוש יומיומי ב-5 גוונים, במחיר שמתחיל מ-8 דולר. כמה שעות אחרי ההשקה הודיעה קרדשיאן שכולן אזלו; הקולקציה החדשה היא חלק מ-skims, מותג המחטבים שהשיקה הכוכבת בשנה שעברה
- חברה של קים קרדשיאן מייעצת לסעודיה בעסקה לרכישת ניוקאסל
- קים קרדשיאן מוותרת על הקימונו: תשנה את שם מותג המחטבים
- הקימונו של קים קרדשיאן הצליח להרגיז את היפנים
כוכבת הריאליטי השיקה את המסכות ביום שבת בחמישה גוונים: חול, חימר, Sienna (חום – צהבהב), קקאו ואוניקס, והמחירים מתחילים מ-8 דולר. אולם, תוך שעות ספורות לאחר ההשקה הרשמית הודיעה קרדשיאן בחשבון הטוויטר שלה כי אזלו המוצרים. "לצערי מסיכות הפנים שלנו אזלו היום, אבל אנחנו עובדים עם השותף המקומי שלנו בלוס אנג'לס לייצר עוד במהירות האפשרית", כתבה ל-64 מיליון העוקבים שלה.
בנוסף, קרדשיאן הודיעה כי Skims תתרום 10 אלף מסיכות לכמה ארגוני צדקה. כמו כן, מהחברה נמסר כי הם תומכים באנשים שנפגעו מהקורונה ומספקים מוצרי יסוד למשפחות בסיכון ולמשפחות נזקקות בצורת תרומה של מיליון דולר שתחולק בין ארגוני הצדקה.
לפי הנתונים של אוניברסיטת ג'ונס הופקינס, יש קרוב ל-1.5 מיליון חולים מאומתים בארה"ב וקרוב ל-90 אלף מתים. מותג המחטבים של קרדשיאן הושק בשנה שעברה ומיד גרר ביקורת קשה, זאת מכיוון שבמקור קראה לו קימונו – החלטה שעוררה את זעמם של היפנים שטענו שמדובר בזלזול במסורת. כתוצאה מכך, ויתרה בסופו של דבר קרדשיאן על השם והחליפה ל-Skims.