ביום הפתיחה: הסינים התנפלו וקוסטקו סגרה מוקדם את החנות
הלקוחות הציפו את הסניף הראשון של ענקית הקמעונאות האמריקאית, שנאלצה לסגור אותו ולהודיע שמעתה תגביל את מספר המבקרים
- קוסטקו: הרשת שמוכרת ארונות מתים ליד קופסאות מיונז ועגבניות
- חושבים לעבוד בארה"ב? קבלו את החברות הטובות ביותר לעובדים
- שברו את המונופול: אמריקן אקספרס איבדה את הבלעדיות בקוסטקו
"כדי לספק לכם חווית קניות טובה יותר, נשהה את הפעילות אחר הצהריים. בבקשה אל תבואו", הודיעה הרשת. קוסטקו התנצלה ואמרה כי תגביל את מספר המבקרים בחנות בכל רגע נתון ל־2,000.
"למען בטיחותכם, אנחנו מקווים כי תוכלו לשמור על גישה שכלתנית בנוגע לצריכה", כתבה משטרת שנגחאי ברשת החברתית וויבו.
המודל הכלכלי של קוסטקו מחייב את לקוחותיה להיות חברי מועדון. התשלום השנתי בסין עומד על 42 דולר, נמוך יותר מהמנוי בארה"ב עבורו ייפרדו הלקוחות מ־60 דולרים.