אימפוסיבל טרנד: ברגר קינג תמכור המבורגר צמחוני שמרגיש בדיוק כמו בשר
רשת המזון המהיר שיתפה פעולה עם הסטראט-אפ אימפוסיבל פודס מעמק הסיליקון ויצרה באמצעות מדע מולקולרי המבורגר מסויה - שגם מדמם כמו הדבר האמיתי
- לראשונה: מקדונלד'ס מוכרת המבורגר טבעוני
- המבורגר טבעוני להמונים
- המסעדה היפנית שתדפיס סושי - בהתאם לרגישויות של הסועדים
ברגר קינג, רשת ההמבורגרים השנייה בגודלה בארה"ב, מצטרפת בכך לשורה של רשתות מזון שכבר מציעות המבורגר צמחוני. כך למשל, וויט קאסל וקרל'ס ג'וניור מוכרות המבורגרים ללא בשר. הביקוש למוצרים מהחי בעלייה ברחבי העולם, בשל הרצון לאכול בריא יותר, והעובדה שתחליפי בשר נחשבים ידידותיים יותר לסביבה.
באימפוסיבל פודס מתגאים בכך שההמבורגר שלהם "מרגיש" בדיוק כמו בשר אמיתי. המוצר מבוסס על מדע מולקולרי, במסגרתו נוצרים תאים שמטרתם לחקות את המרקם של חלבון של בעל חיים. המוצרים אף "מדממים" כמו בשר אמיתי. באימפוסיבל משתמשים בחלבון שיצרו מדענים באמצעות הנדסה גנטית ותסיסה של שמרים.
באימפוסיבל בטוחים כי הפיילוט עם ברגר קינג יתרחב לכלל המדינה עד סוף השנה. במקרה כזה, החברה תכפיל את הנוכחות שלה מ-6,000 חנויות שבהן המוצר זמין היום בארה"ב. היא כבר הגדילה את הייצור שלה מ-227 אלף ק"ג של תחליף בשר בחודש לכמיליון קילו כיום. הייצור כולו מבוצע במפעל אחד באוקלנד, קליפורניה. במקביל, החברה החלה בהכנות לסבב גיוס הון על מנת לממן את העלאת התפוקה. מאז הקמתה ב-2011 אימפוסיבל גייסה כבר מעל 475 מיליון דולר ממשקיעים כמו ויקינג גלובל, בייל גייטס וקרן הוריזונס ונצ'ורס של לי קאשינג.