קוקה-קולה מחסלת את הזירו ומציגה במקומו את זירו שוגר
לדברי מנכ"ל קוקה-קולה העולמית, "רבים לא מבינים כי משקאות דיאט קולה וקולה זירו לא מכילים סוכר כלל. השם החדש, קולה זירו שוגר, מציב את העובדה הזו במרכז" . קוקה קולה ישראל: נמשיך לשווק את קולה זירו
קוקה-קולה "הורגת" את הקולה זירו שאנחנו מכירים ואוהבים. אתמול הודיעה החברה על תוכניתה להפסיק מהחודש הבא את מכירת קולה זירו בארה"ב, ולהחליף אותו במשקה בעל מתכון, עיצוב ושם אחרים: קולה זירו שוגר (Coke Zero Sugar) – כך דיווח "ביזנס אינסיידר".
"זו המצאה מחדש של הקולה זירו", אמר מנכ"ל קוקה-קולה ג'יימס קווינסי בשיחה עם המשקיעים. לדברי החברה, קולה זירו שוגר קרוב יותר בטעמו לקולה הסטנדרטית וזוכה לפופולריות עצומה בשווקים מסוימים.
המשקה, שאינו מכיל סוכר או קלוריות, פותח עבור לקוחות שמחפשים אפשרויות דלות סוכר. לפי קווינסי, אנשים רבים לא מבינים כי משקאות דיאט קולה וקולה זירו לא מכילים סוכר כלל. השם החדש, קולה זירו שוגר, מציב את העובדה הזו במרכז.
רבים אמנם הביעו מחאה ברשתות החברתיות על אובדנו של הקולה זירו המוכר והאהוב. אך קווינסי אמר כי קוקה-קולה אינה מודאגת מהבלבול שהשינוי עלול לגרום. "מן הסתם, כל שינוי נושא איתו רמה מסוימת של סיכון", אמר.
קוקה-קולה זירו שוגר הפך זה מכבר ללהיט מחוץ לארה"ב, כשנתוני החדירה שלו מראים כי הוא פופולרי במיוחד בקרב מתבגרים. בארה"ב, מכירות קולה זירו עלו ב-3.5% ב-2016, בהשוואה לצניחה של 1.9% של מכירות דיאט קולה באותה התקופה.
תגובת קוקה-קולה ישראל:״המשקה האהוב ממשיך להיות משווק בישראל״