בנו של בוב מארלי - בקבוצת משקיעים שרכשה מגזין קנאביס
קרן ששמה THC, על שם החומר הפעיל במריחואנה, ושבה חבר גם דמיאן "ג'וניור גונג" מארלי, רכשה 60% מהמגזין "היי טיימס"
קבוצת השקעות הכוללת את בנו של אייקון הרגאיי הג'מייקני המנוח בוב מארלי, רכשה את השליטה ב"היי טיימס" (High Times ) - מגזין בן מספר עשורים לענייני קנאביס.
- הקלות למטופלים בקנאביס: יוכלו לצרוך מחוץ לבית וההמתנה תתקצר
- שוק ההון לוקח שאיפות קטנות מהקנאביס, אבל לא לוקח לריאות
- מפעל תרופות קנאביס ראשון מסוגו בישראל מוקם בלוד
דמיאן "ג'וניור גונג" מארלי הוא אחד מ-20 משקיעים שהכריזו אתמול (ה') כי רכשו נתח של 60% ממגזין "היי טיימס", ובכלל זה הפלטפורמות הדיגיטליות שלו ואת תערוכות הקנאביס שעורך המגזין. הקרן, ששמה THC (בדומה למרכיב הפסיכו-אקטיבי במריחואנה), תשנה את שמה ל"היי טיימס הולדינג".
"זהו יום מרגש. יש לנו את המותג הגדול ביותר בתחום הקנאביס, האמין ביותר, ויכולנו לרכוש בזמן שבו מגמות הלגליזציה שועטות קדימה והתעשייה כולה מבעבעת", אמר אדם לווין, המנכ"ל החדש של החברה.
מחיר הרכישה לא נמסר, אולם לווין, שקרן ההשקעות שלו בלוס אנג'לס, "אורבה קפיטל" (Oreva Capital) תפרה את העסקה, אמר של"היי טיימס" ערך שוק של 70 מיליון דולר.
כעת, משהמריחואנה חוקית בכ-26 מדינות בארה"ב, לווין ושותפיו מאמינים שזהו הזמן המושלם לרכוש את החברה, שלה מותג מיינסטרים מוכר ומוניטין ססגוני.
היכן שבשנים האחרונות, מגזינים רבים נאבקים על קיומם, הרי ש"היי טיימס" אומר שהצליח לקבע בסיס מנויים קבוע של למעלה מ-200 אלף איש ועוד מיליונים הקוראים את המגזין ברשת. "היי טיימס לתעשיית הקנאביס הוא כמו מגזין "Wine Aficionado לתעשיית היין", אומר לווין.
המגזין נוסד ב-1974 על ידי טום פורקייד עם כסף שצבר ממכירת קנאביס. בשנותיו הראשונות נמכר המגזין עטוף באריזת ניילון אטומה, בדומה למגזיני פורנוגרפיה בזמנו. ב-1978 התאבד פורקייד ובזמנו ה"ניו יורק טיימס" דיווח שעובדי העיתון נשאו את אפרו לראש האמפייר סטייט בילדינג ועישנו אותו.