מותג הנעליים היוקרתי ג'ימי צ'ו מחפש רוכש
מותג הנעליים הודיע כי הוא עורך בדיקה אסטרטגית של העסק, שתכלול גם מכירה אפשרית. לפי החברה, הרעיון למכור את המותג נועד "למקסם את השווי עבור בעלי המניות שלנו"
בהודעה שנמסרה לרגולטורים, מסרה החברה כי היא "מחפשת הצעות לרכישה", וכי בעלת המניות הגדולה ביותר, JAB לקז'רי תומכת בתהליך. החברה הגרמנית מחזיקה ב-70% ממניות מותג היוקרה. מניות החברה פתחו את המסחר בלונדון בעלייה של 4.7% לאחר הדיווח.
לפי החברה, הרעיון למכור את המותג נועד "למקסם את השווי עבור בעלי המניות שלנו". אולם, בג'ימי צ'ו הזהירו כי "אין ודאות שנקבל הצעה, או שנסכים לתנאים שיוצעו".
ההודעה מגיעה לאחר שבחודש שעבר דיווחה החברה על עלייה של 1.6% בהכנסות השנתיות, שטיפסו ל-364 מיליון ליש"ט. עם זאת, הרווח לפני מס ירד מ-22.1 מיליון ליש"ט ב-2015 ל-17.7 מיליון ליש"ט בשנה שעברה. התחזקות במכירות בסין עזרה לפצות על האטה בארה"ב ובאירופה.
"ההודעה הזו מעט מפתיעה, אך למען האמת המניות לא התגלו כרישיון להדפיס כסף מאז ההנפקה", הגיב האנליסט ניק באב.
ג'ימי צ'ו הונפקה בבורסת לונדון ב-2014. ביוני השנה שעברה נפלו המניות לשפל של 104 פני, אך המחיר התחזק מאז, והמניה סגרה במחיר של 168.50 פני ביום שישי, הגבוה ביותר מאז אוגוסט 2015.
המותג הוקם ב-1996 על ידי המעצב ג'ימי צ'ו, שעבד בעבר עבור הנסיכה דיאנה ועל ידי עורכת ווג לשעבר תמרה מלון. הוא ידוע בשל נעלי העקב הגבוהות, וזכה לפופולאריות בשנות האלפיים, ובסדרת הטלוויזיה המצליחה "סקס והעיר הגדולה".