ראלף לורן החל בתוכנית הפיטורים: התחנה הראשונה - סגירת חנות הדגל בניו יורק
בית האופנה האמריקאי הודיע היום על הוצאת תוכנית הארגון מחדש לפועל במסגרתה כוח האדם יצומצם; המותג ימשיך להפעיל 7 חנויות אחרות בעיר, אך במקביל יכוון את מאמצי השיווק לפלטפורמות הדיגטליות
- ראלף לורן מגיב להתפטרות המנכ"ל סטפן לארסון: "יש לנו השקפות שונות לגבי פיתוח המותג"
- לוכטה איבד את כל הספונסרים שלו ביום אחד
- ראלף לורן פורש מתפקיד מנכ"ל אימפריית האופנה; מינה את סטפן לארסון במקומו
לאחר סגירת החנות בניו יורק, המותג ימשיך להפעיל 7 חנויות אחרות בעיר, וכן את מסעדת פולו בר.
החברה לא פירטה כמה משרות יקוצצו, אך ההערכה היא כי חנויות נוספות צפויות להיסגר בהמשך. במקביל, הודיעו כי הם בוחנים רעיונות קמעונאיים אחרים, ביניהם פורמטים חדשים לחנויות, פיתוח רשת בתי קפה ושינוי מקיף בפעילות הדיגיטליות הנוכחית, כולל מעבר לפלטפורמה זולה וגמישה יותר.
המהלכים השונים הם חלק מתכנית שהושקה ביוני על ידי המנכ"ל לשעבר סטיבן לרסון, והם אמורים בסופו של דבר לחסוך לחברה 140 מיליון דולר בשנה, אך עוד קודם לכן יוסיפו להוצאות שלה 370 מיליון דולר. הצעדים אמורים להסתיים עד מרץ 2018.
"אלה הן פעולות חשובות שאנחנו נוקטים כדי להמשיך כדי להמשיך בהתפתחות שלנו", מסרה סמנכ"לית הכספים ג'יין נילסן. "אנחנו בודקים לעומק את האופן שבו הלקוחות רוכשים באינטרנט, ומאמינים ששינוי הפלטפורמה הדיגיטלית תאפשר לנו ליצור פתרון יעיל יותר בכל השווקים שלנו ברחבי העולם".