בניו יורק טיימס יפתו מנויים עם גישה חופשית לספוטיפיי
קוראים שירכשו מנוי דיגיטלי לשנה אחת לעיתון יקבלו גישה בלתי מוגבלת לשירות הפרימיום של ספוטיפיי, שעלותו השנתית עומדת על 120 דולר
היומון האמריקאי "הניו יורק טיימס" ישתף פעולה עם ספוטיפיי ויעניק למנויים הדיגיטליים שלו גישה משולבת לתכני העיתון ולשירות המוזיקה בסטרימינג הגדול בעולם.
קוראים שירכשו מנוי דיגיטלי לשנה אחת לעיתון יקבלו גישה בלתי מוגבלת לשירות הפרימיום של ספוטיפיי, שעלותו השנתית עומדת על 120 דולר. ב־2016 היו לספוטיפיי יותר מ־40 מיליון מנויים משלמים ברחבי העולם, בעוד שלניו יורק טיימס היו 3 מיליון מנויים לעיתון המודפס ולגרסה הדיגיטלית.
ברבעון שעבר גייס "הניו יורק טיימס" מספר שיא של מנויים דיגיטליים: 276 אלף איש. העלייה בנרשמים נבעה, בין היתר, מההתקפות החוזרות ונשנות של נשיא ארה"ב דונלד טראמפ על העיתון, שאותו הוא האשים בסיקור לא הוגן של קמפיין הבחירות שלו.
"ניו יורק טיימס" מחפש דרכים להגדיל את מספר קוראיו ולהגיע ל־10 מיליון מנויים דיגיטליים. בכדי להגיע ליעד זה, פיתחו בעיתון אסטרטגיה המיועדת לפנות לקהל הקוראים הצעירים באמצעות השותפות עם שירותי תוכן מקוונים כמו ספוטיפיי, או ההחלטה לחבור לפלטפורמת דיסקאבר של סנאפצ'ט, פיד מתעדכן של שותפי תוכן מגופים כמו CNN, וייס, ESPN ויאהו.
המנוי המשותף של "הניו יורק טיימס" וספוטיפיי יעלה 5 דולרים לשבוע. מדובר במחיר נמוך ב־20% מהמחיר הרגיל של מנוי דיגיטלי לתכני העיתון.