חדש באוסטרליה: קוקה קולה בטעם ג'ינג'ר
עשור אחרי שהשיקה טעם חדש - קולה וניל - יצאה ענקית המשקאות הקלים במהדורה מוגבלת של משקה מוגז חדש. ואיך הביקורות?
קוקה קולה מחפשת דרכים לגוון. ענקית המשקאות הקלים השיקה באוסטרליה מהדורה מוגבלת של קולה בטעם ג'ינג'ר. המשקה המוגז החדש, שלפי כלי התקשורת באוסטרליה טעם הג'ינג'ר בו כמעט ולא מורגש, הוא חלק מקמפיין שיווקי שמעלה קולה בכל שנה בחודשי הקיץ.
- מבול דוחות עולמי: קוקה קולה ולוג'יטק היכו התחזיות, היינקן איכזבה
- בעקבות תלונות על ריח רע: קוקה־קולה פוצתה ע"י ספקית הפחמן הדו־חמצני שלה
- דירוג המותגים העולמי: אפל, גוגל וקוקה קולה מובילים
באוסטרליה עונת הקיץ כבר בפתח. קמפיינים קודמים כללו תוויות מותאמות אישית ופחיות צבעוניות. עם זאת, זו ההשקה של טעם חדש לראשונה מזה למעלה מעשור, אז הושק משקה הקולה וניל.
הרעיון לג'ינג'ר התקבל לאחר שצוות השיווק של החברה באזור מצא שהוא "פופולרי במיוחד" בחודשים החמים. "הקיץ הוא עונת המכירות הטובה ביותר שלנו. הצרכנים אוהבים לשתות קולה קרה בקיץ, ולפעמים גם ג'ינג'ר", מסרה ליסה ווין, מנהלת השיווק של קוקה קולה באזור מזרח הפסיפיק. לדבריה, מכירות של משקאות בטעם ג'ינג'ר עלו בשנה שעברה ב-6%, ובשווקים אחרים שאוהבים ג'ינג'ר כמו סין ויפן כבר הביעו עניין במשקה החדש.
המהלך נועד גם להחזיר את הצרכנים האוסטרלים שנטשו בשנים האחרונות את המותג לטובת אפשרויות בריאות יותר כמו מים מינרליים ומשקאות מופחתי קלוריות.
עם זאת, המשקה החדש לא זכה לביקורות נלהבות באתרים האוסטרלים, כשבאתר החדשות הפופולרי news.com.au טענו שטעם הג'ינג'ר כמעט ולא מורגש. הם מצאו כי הסיבה לכך היא ככל הנראה מכיוון שג'ינג'ר אינו נמנה על הרכיבים. מקוקה קולה לא מסרו תגובה על הממצא.