שוברים את האינטרנט: אלו הם מוצרי היוקרה החזקים במכירות מקוונות בעולם
צעיפים של הרמס, תיקים של לואי ויטון או נעליים של גוצ'י - בשנת 2015 הגיעו המכירות של מוצרי יוקרה בעולם להיקף של 216 מיליארד ליש"ט. איזה מותג על זכה בנתח העיקרי?
שוק מוצרי היוקרה עדיין בצמיחה, על אף שהשנה מדובר בצמיחה מזערית בשל גורמים הנובעים מההחלטה של בריטניה לפרוש מהאיחוד האירופי ומהתקפות הטרור.
ב-2015 המכירה הגלובלית של מוצרי יוקרה הגיעה להיקף של 216 מיליארד ליש"ט (282 מיליארד דולר).
- אתר הקניות הפופולרי אסוס קרס
- כולם קונים ברשת: ישראל מדורגת במקום השלישי ברכישות מקוונות
- יום הרווקים הסיני שובר שיאים: 10 מיליארד דולר ב-14 שעות
סוכנות PMX, העורכת מדדים שונים בתחום מוצרי היוקרה, כגון פופולאריות של אתרי אינטרנט, חיפוש מותגים, ואזכורים ברשתות החברתיות, פרסמה את מדד המותגים המצליחים ביותר באינטרנט.
להלן רשימה של מותגי האופנה החזקים בעולם, לפי נתח שוק האינטרנט, שמחזיקים ביחד ב-78.5% מהתנועה בקטגוריית מוצרי היוקרה.
9. 1.8% לובוטין Loubouitin
8. 2.1% הרמס Hermes
7. 4.1% ברברי Burberry
6. 4.2% שאנל Chanel
5. 5.3% גוצ'י Gucci
4. 9.5% לואי ויטון Louis Vuitton
3. 12% קואץ' Coach
2. 18.5% מייקל קורס Michael Kors
1. 19.2% ראלף לורן Ralph Lauren