עוד חדשות רעות לקבוצת גאפ: גם המכירות בחנויות אולד נייבי צנחו בדצמבר
רשת האופנה האמריקאית מתקשה לעמוד בתחרות מצד רשתות כמו זארה, H&M ויוניקלו. אולד נייבי סבלה בדצמבר מירידה של 7% במכירות, זאת בעוד שבננה ריפבליק רשמה ירידה של 9%
מדובר על עוד חדשות רעות לגאפ, שבשנה שעברה הביצועים של המניה שלה היו בין הגרועים, וצנחו ב-40%. הסיבה העיקרית לכך היא שהחברה מתקשה לעמוד בתחרות מצד רשתות כמו זארה, H&M ויוניקלו. עם זאת, עד לאחרונה באולד נייבי הצליחו להתמודד עם התחרות היטב, ולכן הירידה האחרונה במכירות דווקא בתקופת החגים בארה"ב מצביעה על בעיה חמורה נוספת.
אולד נייבי ייצגה 40% מכלל המכירות של גאפ. מעבר לכך, האדם שלזכותו נזקפת ההצלחה היחסית של אולד נייבי עזב את החברה. הנשיא העולמי של המותג סטיבן לרסן עזב באוקטובר לטובת תפקיד מנכ"ל ראלף לורן. "התנועה בחנויות המשיכה להיות מאתגרת בדצמבר, והייתה מאכזבת במיוחד באולד נייבי", נמסר בתגובה מהחברה. מנכ"ל גאפ ארט פק הבטיח למשקיעים כי המאמצים לתקן את הבעיות בגאפ ובבננה ריפבליק יתחילו להשתלם באביב הקרוב.