מנכ"ל מקדונלד'ס לברגר קינג על ההצעה לשת"פ: לא תודה
בעקבות הצעת ברגר קינג אתמול למקדונלד'ס להפעיל סניף אחד משותף ולמכור המבורגרים בשם 'מק'וופר', כתב מנכ"ל מקדונלד'ס לרשת המתחרה: "עלינו להכיר בכך שפשוט יש בינינו תחרותיות עסקית ידידותית"
בעקבות הצעת ברגר קינג אתמול לרשת המתחרה מקדונלד'ס להפעיל סניף אחד משותף ולמכור המבורגרים בשם 'מק'וופר', הגיב מנכ"ל מקדונלד'ס, סטיב אסטרברוק בפייסבורג: לא תודה.
וכך הוא כתב:
"ברגר קינג היקר,
זו השראה למען מטרה טובה, רעיון מעולה.
"אהבנו את הכוונה, אבל אנחנו חושבים ששני המותגים יכולים לעשות משהו גדול יותר כדי להביא לשינוי. אנו מחויבים להעלאת המודעות הגלובלית, אולי תוכלו להצטרף אלינו במאמץ גלובלי בעל משמעות?
"ובכל יום, עלינו להכיר בכך שפשוט יש בינינו תחרותיות עסקית ידידותית ואנחנו לא חוקים ביננו סבל וכאב אמיתיים של מלחמה.
"נהיה בקשר.
"סטיב, מנכ"ל מקדונלד'ס
"נ.ב. בפעם הבאה, שיחת טלפון תספיק".
במודעה שפורסמה אתמול (ד') על פני עמוד שלם ב"ניו יורק טיימס" וב"שיקגו טריביון",
פנו בברגר קינג למקדונלד'ס בבקשה לאחד כוחות. התוכנית היא להפעיל במשך יום אחד סניף שיופעל על ידי עובדים של שתי הרשתות שבו ימכרו המבורגר בשם 'מק'וופר' – שילוב בין מנות הדגל של שתי החברות, הביג מק והוופר. ההכנסות יתרמו לפיס וון דיי (Peace One Day), מלכ"ר שמנסה לעורר מודעות ליום השלום הבינלאומי, שמצוין ב-21 בספטמבר ונוסד על ידי האו"ם ב-1981.
בסניף הפופ אפ המוצע, העובדים משתי החברות ילבשו מדים מיוחדים, וההמבורגרים שיגישו ישלבו בין הלחמנייה, העגבנייה והרוטב של הביג מק עם הקציצה של הוופר. אולם נקודת מחלוקת אפשרית עלולה להיות השימוש בקטשופ. מקדונלד'ס הפסיקו להשתמש בקטשופ היינץ לאחר שברגר קינג נרכשה על ידי 3G קפיטל. ההצעה של ברגר קינג גם לא מציינת מי תספק את הצ'יפס.