כך מממנים קמפיין בחירות: הילרי קלינטון פתחה חנות מקוונת עם מזכרות שלה
העיצוב של החנות והפריטים המוצעים בה נועדו לבסס את הדימוי של קלינטון כמי שפונה לצעירים. בין הפריטים סטיקרים, ספלים, סווטשירטים כריות רקומות ואפילו אוברול לתינוק
סטיקרים, ספלים, סווטשירטים ואפילו חולצה עם הדפס של חליפה – כל הפריטים האלה ועוד מוצעים החל מהיום (שלישי) למכירה באתר המקוון שפתחה הילרי קלינטון. החנות אמורה לעזור לקלינטון, המועמדת המובילה להיבחר כנציגת המפלגה הדמוקרטית בבחירות לנשיאות, לממן את הקמפיין שלה.
העיצוב של החנות המקוונת והפריטים השונים המוצעים בה נועדו לבסס את הדימוי של קלינטון כמי שפונה לצעירים. בין הפריטים המוצעים גם חולצה עם הכיתוב "זכויות הנשים הן זכויות אדם הן זכויות הנשים", שאמרה קלינטון בעת ביקור בבייג'ינג ב-1995. מוצרים נוספים כוללים כרית רקומה עם הכיתוב "מקומה של האישה הוא בבית הלבן" שמוצעת למכירה תמורת 55 דולר, ואוברול לתינוק עם האות H במרכזו, שנמכר עבור 25 דולר.
רבים מהפריטים בחנות פונים לקהל הצעיר והאופנתי, שבמטה של קלינטון מקווים למשוך, למשל כוס בירה עם הכיתוב "מיוצר מ-100% זכוכית שנופצה מתקרה". לאורך הזמן אמורים להתווסף מוצרים נוספים שיותאמו גם לעונות השנה.
בקמפיין של קלינטון מדגישים כי כל המוצרים מיוצרים בארה"ב, והדוגמניות המציגות את המוצרים הן עובדות במטה הקמפיין. חנויות מסוג זה מהוות כלי גיוס כספים חשוב למועמדים, שכן הוא מאפשר להם גם לבסס רשימת תומכים שעשויים לשמש כתורמים פוטנציאלים. ראנד פול וטד קרוז, המתמודדים על ראשות המפלגה הרפובליקנית, פתחו אף הם חנות דומה.
כתובת החנות: https://shop.hillaryclinton.com