לראשונה בטיפאני'ס: זוג חד מיני בפרסומת לטבעות אירוסים
החברה מצטרפת לשורה של מותגים אחרים, בהם בננה רפבליק וטארגט, שהשתמשו בזוגות חד מיניים בפרסומות שלהם. דוברת החברה: "בימינו, סיפורי האהבה מתממשים במגוון צורות"
- ירידה ברווח הנקי של טיפאני בגלל המשבר ביפן
- טים קוק, מנכ"ל אפל: "אני גאה להיות גיי"
- גייז מול גיימינג: לארה קרופט תישאר בארון
הקמפיין, שנקרא 'Will You?', מורכב משבע תמונות של זוגות שונים, כולל צילום של שני גברים שיושבים בכניסה לבית בניו יורק. התמונות מייצגות רגעים בשלבים שונים של מערכות היחסים. בעוד שבשאר התמונות מככבים דוגמנים ודוגמניות, בטיפאני'ס בחרו בשני הגברים מכיוון שהם יוצאים יחד גם בחיים האמיתיים. "האם אתה מבטיח להמשיך תמיד ולהשלים את המשפטים שלי ולשיר בזיופים, מה שאתה עושה לעיתים קרובות? והאם תיתן להיום להיות המשפט הראשון בסיפור ארוך מאד שלעולם לא יסתיים?" נכתב בכיתוב המוצמד לתמונת הגברים.
"בימינו, הדרך לחתונה אינה לינארית. אהבת אמת יכולה להתרחש יותר מפעם אחת, וסיפורי האהבה מתממשים במגוון צורות", הגיבה ל-CNN דוברת החברה לינדה באקלי.
הקמפיין זוכה בינתיים לתגובות נלהבות, כולל ממיילי סיירוס, שפנתה לאינסטגרם שלה כדי לשבח את המהלך. "תודה רבה לכם טיפאני'ס שאתם כאלה bad ass !!! פאק כן!!!!!".