חיים סבן חובר לקרקס "סירק דה סוליי" - ליצירת מותג ילדים חדש
המיליארדר הקים מיזם משותף - שיכלול סדרת טלוויזיה, תכנים מקוונים ומרצ'נדייז, כולם בהשראת הקרקס המפורסם
20:5812.02.14
חיים סבן חובר לקרקס הידוע סירק דה סוליי ליצירת מותג ילדים רב ערוצי מקורי ומגוון.
ההוליווד ריפורטר מדווח כי סבן ברנדס, החברה הבת של סבן קפיטל גרופ, שבבעלות המיליארדר, חברה לסירק דה סוליי מדיה, מיזם משותף בין סירק דה סוליי וענקית המדיה הקנדית בל מדיה. העסקה תכלול סדרת טלוויזיה, תכנים מקוונים ומרצ'נדייז, כולם בהשראת הקרקס הנודע.
חיים סבן צילום: Paul Morigi
"הפרויקט החדש הזה מבטיח להוות נכס תקשורתי פורץ דרך לילדים, בעל משיכה בינלאומית ופעילויות רבות על המסך ומחוצה לו", מסר אלי דקל נשיא סבן ברנדס. "בסבן ברנדס אנחנו שואפים כל העת ליצור מותגי בידור וחוויות איכותיים. אנחנו נרגשים לחבור לחדשנות היצירתית הבאה לידי ביטוי בסירק דה סוליי". הוא הוסיף כי פרטים נוספים ייחשפו בחודשים הקרובים.
מתוך מופע של סירק דה סוליי צילום: איי אף פי
"בהתחשב במותגים המלהיבים, הדמויות הנועזות והתכנים מהקוריים שבבעלות סבן ברנדס, אני בטוח שזוהי תחילתה של שותפות מצוינת בין שתי חברות עם ערכים אמנותיים דומים", הוסיף ז'ק מת'ה, נשיא סירק דה סוליי מדיה.
סבן ברנדס הושקה ב-2010 על מנת לרכוש ולפתח מותגים לילדים בעל פוטנציאל מסחרי גבוה.