המותג 'דונלד טראמפ' בשפל, מנסה להחיותו במגרשי הגולף
מומחה למיתוג: מכיוון ששמו של טראמפ מופיע על וודקה, מוצרי טיפוח, מזרנים, רהיטים, חולצות, עניבות וחברת הרצאות, ירד ערכו של המותג
20:3429.12.10
דונלד טראמפ,
איש העסקים שהפך לאישיות טלוויזיונית עם תוכנית הריאליטי שלו "המתמחה", מהמר על כך ששמו יגדיל את ערך מגרשי הגולף שרכש למרות שהרווחים מנכסי הנדל"ן
האחרים שלו יורדים וכך גם הרייטינג של תוכנית הטלוויזיה בה הוא מככב.
ארבעה מהם מאז 2008, לאחר שנזהר מלרכוש נכסי נדל"ן בכספו הפרטי מאז 2005. ביולי, הוא החל לבנות מגרש גולף יוקרתי בשווי 1.15 מיליון דולר בסקוטלנד. טראמפ אמר שהעובדה שהמגרשים נושאים את שמו מגדילה את המכירות של ההצטרפות למועדון הגולף וכן את המחיר אותו ניתן לגבות.
טרמאפ רכש תשעה מגרשי גולף בארה"ב,
שמו של טראמפ לא מנע ממיזמי הנדל"ן של איש העסקים בפלורידה ומקסיקו, ואף לא עזר לדירות של איש העסקים בניו יורק להימכר יותר מאשר דירות אחרות בעיר.
בנייני טראמפ במנהטן, בין אם בבעלותו או שמכר את הרשות להשתמש בשמו על הבניינים, נמכרים במכירים דומים או אף נמוכים יותר ממגדלים דומים בניו יורק, אמרה סופיה סונג, סגנית יו"ר חברת מחקר הנדל"ן סטריטאיזי לבלומברג. "אין רווח נראה לעין לשימוש בשמו של טראמפ," היא אמרה.
מכיוון ששמו של טראמפ מופיע על וודקה, מוצרי טיפוח, מזרנים, רהיטים, חולצות, עניבות וחברת הרצאות ששמה היה "טראמפ יוניברסיטי", ירד ערכו של המותג, אמר ג'וש פלדמת', מנכ"ל סניף ניו יורד של חברת היעוץ אינטר ברנד לבלומברג.
"ברגע שנוצר הדילול במותג קשה לשנות את יוקרתו," אמר פלדמן. "הוא נוצל עד תום. הוא הפך לסוג של הופעת קרקס שולית. הוא אינו מקבל החלטות חכמות להפיכת המותג ליוקרתי," הוא אמר.