יום שישי השחור: החנויות פתוחות במשך 24 שעות
היום נפתחת בארה"ב עונת הקניות לחגים. הרשתות מתחרות בינהן באמצעות הארכת שעות הפתיחה, הנחות ומבצעים מקוונים
בניסיון למשוך את הקונים מוקדם יותר, כמה רשתות, ביניהן אולד נייבי, טויס אר רס וסירס, פתחו
הקמעונאים מקווים גם להרוויח ממכירות מקוונות. וול-מארט וטארגט הגבירו אתמול את הכמות המבצעים באופן משמעותי.
הקמעונאים נכנסים לעונה בתנופה, לאחר התחלה טובה בנובמבר. הקונים שיכולים להרשות זאת לעצמם רוכשים יותר מוצרים בלתי חיוניים בעונת החגים, שצפויה להכניס מעט יותר בהשוואה לתקופה המקבילה אשתקד.
"זה קרב בין חברות קמעונאיות", אמר כריס דונלי, בכיר בקבוצת הייעוץ אקסנצ'ור. "השנה היא הפעם הראשונה שיש קצת יותר כסף בשוק, אז הם אגרסיביים יותר בניסיון להשיג את הדולר האחרון".