בעלי מכוניות טויוטה בארה"ב מדווחים על האצה פתאומית למרות התיקון
מנהל הבטיחות קיבל תלונות של בעלי טויוטה שמכוניותיהם תוקנו. ראש המנהל: "אם עדיין יש האצה פתאומית אנחנו רוצים לדעת על כך"
חלק מבעלי מכוניות טויוטה שקיבלו את מכוניותיהם בחזרה מתיקון בחברה עדיין מדווחים על האצה פתאומית של המכונית, למרות התיקון, כך הם דיווחו למחלקת התחבורה בארה"ב.
דייוויד סטריקלנד, העומד בראש מנהל התחבורה והכבישים המהירים, אמר שהסוכנות יצרה קשר עם צרכנים אלה כדי לברר
"אם הנוסעים עדיין סובלים מהאצה פתאומית אנחנו רוצים לדעת על כך", אמר סטריקלנד. עד כה, הממשל קיבל מספר תלונות מבעלי מכוניות שדוושות הגז שלהם והשטיחים תוקנו בחברה.
הזרוע האמריקאית של טויוטה מקווה להחזיר את הצרכנים לאולמות התצוגה בעזרת מימון בריבית של 0% כדי להילחם בצניחת המכירות.
מכירות היצרנית היפנית והגדולה בעולם צנחו בחודש החולף בארה"ב בכ-9% (כפי שפורסם אתמול) בהשוואה לחודש המקביל אשתקד וב-25% לינואר בישראל. זאת, ביחס לפורד שרשמה גידול נחשוני של 43% ו-GM שמכירותיה עלו ב-12%.
היצרנית היפנית מעריכה שאבדו לה 18 אלף מכירות פוטנציאלית בחודש החולף בגלל הריקול של מעל 8 מיליון מכוניות בעולם בארבעת החודשים האחרונים.
טויוטה תתחיל להפעיל את תכנית התמריצים באופן מיידי עד ה-5 לאפריל: "זו התכנית מרחיקת הלכת ביותר של החברה מבחינת עידוד מכירות", נאמר בהודעתה.
החברה מציעה מימון בריבית של 0% למשך 60 חודשים עבור שמונה דגמים פופולרים מתוצרתה: אבאלון, קאמרי, קורולה, מטריקס, יאריס, היילנדר, ראב4 ומשאית הטונדרה. דגמים אלה מהווים 80% ממכירות החברה בארה"ב.
חלופה נוספת שתעמוד בפני הצרכנים, היא חוזי ליסינג בתשלומים נמוכים עבור אותם דגמים. לדוגמה, לקוחות יוכלו לקבל את הקורולה ב-179 דולר לחודש בלבד, קאמרי ב-199 דולר או פריוס ב-239 דולר לחודש, אם כי חוזים אלו יהיו שונים מאזור לאזור.