אמון הצרכנים ירד בפברואר מתחת לתחזיות המוקדמות
המדד ירד החודש ל-73.6 נקודות לעומת 74.4 בינואר וציפיות האינפלציה נחלשו אף הן. האמריקאים פחות סבלניים לקצב האיטי של צעדי עידוד הצמיחה של ממשל אובמה. הם לא חוששים מגל פיטורים נוסף, אך פסימיים לגבי סיכויי שיפור הכנסתם בעתיד
מדד אמון הצרכנים נחלש בפברואר, בצל חוסר סבלנות של האמריקאים לצעדי עידוד התעסוקה של הממשל, לפי סקר שפורסם היום אחר הצהריים.
אף שהם אינם חוששים מגל חדש של פיטורים, האמריקאים לא מרוצים מתחזית הקידום שלהם בעבודה והשכר, לפי סקר מדד אמון הצרכנים של אוניברסיטת מישיגן
"הצרכנים הפכו יותר חסרי סבלנות נוכח הקצב האיטי של התקדמות תכניות עידוד הצמיחה והאמון במדיניות הכלכלית של ממשל אובמה מתחיל להיסדק", נאמר בהצהרה שנלוותה לסקר.
המדד ירד בפברואר ל-73.6 לפברואר, לעומת 74.4 בינואר ומתחת לתחזית של 74 נקודות לפי אנלסיטים שצוטטו ברויטרס.
רכיב "התנאים הכלכליים" עמד החודש על 81.8 נקודות לעומת 81.8 נקודות לינואר ובהשוואה לתחזית של 82 נקודות.
הברומטר של ציפיות הצרכנים נחלש ל-68.4 נקודות בפברואר לעומת 70.1 לינואר ופחות מהתחזית ל-69.9 נקודות. התחזית הכלכלית ל-12 החודש הקרובים נפלה ל-80 נקודות לעומת 84 בינואר וקצת יותר מהנתון המוקדם של פברואר - 79 נקודות.
ציפיות האינפלציה לשנה אחת נחלשו אף הן ל-2.7% בפברואר לעומת 2.8% בינואר והציפיות לאינפלציה לטווח ארוך יותר של חמש עד עשר שנים ירדה ל-2.7% לעומת 2.9% בחודש הקודם.