העשירים בארה"ב הגדילו את ההוצאה על מוצרי יוקרה ב-29% ברבעון ה-3
הלקוחות שהכנסתם לפחות 228 אלף דולר הוציאו כ-19 אלף דולר על מותרות. הרכישות עלו ב-19 מתוך 22 הקטגוריות
ההוצאה על מוצרי יוקרה ושירותים בארה"ב קפצה ב-29% ברבעון ה-3 לעומת הרבעון ה-2, לאחר שהלקוחות העשירים התירו את הרסן, לפי מידע שפירסמה יוניטי מרקטינג.
ההוצאה בקרב 1,067 צרכנים עם הכנסה שנתית של 228 אלף דולר עלתה ל-18,826 אלף דולר ברבעון ה-3 לעומת 14,554 אלף דולר
הצרכנים חתכו את ההוצאה ב-3.2% ברבעון השני והוציאו 13,429 אלף דולר ברבעון ה-3 של 2008. העלייה נבעה מבעלי ההכנסות הגבוהות ביותר אמרה פאם דנציגר, נשיאת יוניטי מרקטגינג. לדבריה, הצריכה היתה גבוהה בקטגוריות האוכל, הנסיעות והבית.
הצריכה נפלה בתחילת השנה בגלל הפיטורים בוול סטריט, ירידת ערכי הבתים והתנודתיות של השווקים הפיננסים. חברת המחקר מצאה שהרכישות עלו ב-19 מתוך 22 הקטגוריות השונות. קבוצת ההכנסות הגבוהה ביותר ביזבזה 43 אלף דולר ברבעון החולף וקבוצת ההכנסות הנמוכה - עד 150 אלף דולר - הוציאה קצת מעל 10,000 דולר.