רווחי פפסי גדלו למרות ירידה של 1% במכירות
החברה הרוויחה בשורה התחתונה 1.7 מיליארד דולר הודות לגידול במכירות החטיפים שפיצו על ירידה במשקאות הקלים
פפסי דיווחה היום על גידול של 9% ברווחי הרבעון השלישי הודות להורדת עלויות אף שההכנסות ירדו נוכח חולשה מבכירות המשקאות.
יצרנית המשקאות והחטיפים מניו יורק הרוויחה בשורה התחתונה 1.7 מיליארד דולר או 1.09 דולר למניה בשלושת החודשים שהתסיימו ב-5 לספטמבר, לעומת 1.58 מיליארד
התוצאות עקפו את תוצאות האנליסטים שציפו לרווח של 1.03 דולר למניה. המכירות ירדו ב-1% לרמה של 11.08 מיליארד דולר לעומת 11.24 מיליארד דולר ברבעון המקביל. וול סטריט ציפתה להכנסות גבוהות יותר של 11.25 מיליארד דולר.
המכירות נשחקו כתוצאה מחולשה במכירות המשקאות שירדו ב-6% נוכח שינוי טעמים של צרכנים, שעברו למיצים ותה במקום משקאות קלים.
אידירה נויי אמרה, כי הצרכנים מודעים יותר למחיר וההתנהגות הזו תימשך זמן רב. על החולשה במשקאות פיצתה מחלקת החטיפים שטיפסה ב-3%.