סגור
פנאי ריאן גוסלינג מרגו רובי ו סימו ליו בסרט ברבי
מתוך הסרט "ברבי" (צילום: Warner Bros)

תוך שבועיים: מכירות הכרטיסים של הסרט "ברבי" הגיעו למיליארד דולר

לפי וורנר ברדרס דיסקברי, הסרט גרף 459 מיליון דולר בארה"ב ועוד 572.1 מיליון דולר מחוצה לה. "ההישג של ברבי התעלה מעל התחזיות האופטימיות ביותר שלנו", אמרו המפיצים של הסרט

מכירות הכרטיסים לסרט "ברבי" הגיעו ל-1.03 מיליארד דולר שבועיים אחרי שעלה לאקרנים, כך הודיעה הערב (א') קבוצת המדיה וורנר ברדרס דיסקברי.
לפי ההודעה, הסרט גרף 459 מיליון דולר בארה"ב ועוד 572.1 מיליון דולר מחוצה לה. הנתון אושר על ידי חברת ניתוח המדיה Comscore.
"לעיתים נדירות אנו נותרים חסרי מילים מביצועים של סרט, אך ההישג של ברבי התעלה מעל התחזיות האופטימיות ביותר שלנו", אמרו ג'ף גולדשטיין, ראש ההפצה של וורנר, ואנדרו קריפס, ראש ההפצה הבינלאומית.
הסרט בוים על ידי הסופרת והבמאית המועמדת לאוסקר גרטה גרוויג ומככבים בו מרגו רובי וריאן גוסלינג בתור ברבי וקן. בסרט, הדמויות האייקוניות של חברת מאטל יוצאות להרפתקה בעולם האמיתי.
מכירות הכרטיסים של "ברבי" דורגו עד כה במקום השני השנה אחרי "האחים סופר מריו", שיצא באפריל וגרף 1.357 מיליארד דולר בקופות. זהו סרט הלייב-אקשן הראשון בהיסטוריה שבוים על ידי אישה לבדה, ולא כחלק מצוות, שמצטרף למועדון המיליארד דולר, והסרט ה-53 במספר שעושה זאת בסך הכול.