מהסופרת שמחפשת אהבה ועד ליינות גראג': על מה דיברנו השבוע בתרבות
מהסופרת שמחפשת אהבה ועד ליינות גראג': על מה דיברנו השבוע בתרבות
וגם: כתיבה על סקס בעידן המי-טו, מיה לנדסמן מביאה את הפרינג' לקאמרי, דוקו החדש על מצוקת השכירים, עיבוד מחודש להצגה "אדיפוס" בקאמרי ועוד
"אני עושה סקס דרך הדמויות כשאני כותבת": הסופרת מאיה קסלר מסבירה איך כותבים על סקס ושליטה בעידן מי-טו, ולמה ספרה החדש "רוזנפלד" הוא בכלל על יחסיה עם אמה
כל קסמי הקיץ: ללבוש חולצות אווריריות, לחבוש כובעים נעימים או לנפנף במניפה אמנותית - כך נעבור את ימי החום עם סגנון
מוציאים את היין מהגראז': בכירי הייננים של המותגים הכי גדולים מייצרים במקביל יינות חדשניים וניסיוניים ביקבי הגראז' שלהם. "אנחנו קצת כמו יקב המחקר והפיתוח של המעסיקים שלנו"
"הם זוג טוב, וזו הטרגדיה": בעיבוד של הקאמרי למחזה הקלאסי אדיפוס, הגיבור הוא פוליטיקאי שהדבקות שלו באמת היא שגובה ממנו מחיר כבד. עמוס תמם וקרן מור בתפקידים הראשיים "הם הסיבה שבגללה באים לתיאטרון"
קשה באימונים: נעמי אוסקה ומייקל פלפס לא לבד - מחקר חדש מגלה שגם מאמנים משלמים מחיר רגשי גבוה, כש־40% מהנשאלים הודו שהם סובלים מקשיים נפשיים
"מה שהכי חסר לי בחיים זה אהבה": הסופרת אילנה ברנשטיין עונה לשאלון ומגלה כי היא לא מתגעגעת לכלום, רוב השריטות שלה קשורות בכביסה, קניות גורמות לה רגשי אשם והמוח הוא בעיניה הדבר הכי סקסי, אבל גם בראד פיט
"מבחינת הבוסים, כולנו עובדי מפעל": יש אנשים שמעדיפים להיקלע לתאונת דרכים מאשר להגיע לעוד יום במשרד. מקרה כזה, שמתואר בדוקו החדש "העובד המרוצה", אולי קיצוני אבל מעיד על המצוקה שבה נתונים שכירים רבים. ראיון עם הבמאי ג'ון וובסטר
"אני בתפקיד עצמי": אחרי שזכתה בפסטיבל קאן מביאה מיה לנדסמן את הפרינג' לקאמרי עם המופע החושפני שיצר ג'ייסון דנינו הולט "ניים דרופ". "אני חושפת שם את הקרביים"