סגור
להקת אואזיס ליאם גלאגר נואל גלאגר
האחים ליאם ונואל גלאגר מלהקת אואזיס. המחירים הרשמיים לכרטיסי ישיבה נעים בין 73 ל-205 פאונד (צילום: AP)

דקות לאחר תחילת המכירה המוקדמת: כרטיסים להופעות של אואזיס הוצעו ב-6,000 פאונד

הביקוש להופעות האיחוד של הלהקה הבריטית בקיץ 2025 מרקיע שחקים: זמן קצר לאחר תחילת המכירה המוקדמת של הכרטיסים להופעות, הם החלו להימכר מחדש באתרים שונים במחיר הגבוה פי 40 ממחירם המקורי. המפיקים: כרטיסים צריכים להימכר רק דרך Ticketmaster או Twickets, כרטיסים מפלטפורמות לא מורשות עלולים להתבטל

דקות ספורות לאחר תחילת המכירה המוקדמת של כרטיסים להופעות האיחוד של להקת אואזיס, החלו להופיע כרטיסים למכירה חוזרת באתרים שונים במחירים מופקעים של אלפי ליש"ט - כך מדווח אתר BBC.
המכירה המוקדמת, שהחלה ביום שישי בשעה 19:00 (שעון בריטניה), הייתה פתוחה למספר מוגבל של מעריצים שזכו בהגרלה.
זמן קצר לאחר תחילת המכירה, נצפו כרטיסים מוצעים למכירה במחירים של יותר מ-6,000 פאונד - פי 40 ממחירו המקורי של כרטיס עמידה. בתגובה, פרסמה הלהקה הודעה ברשתות החברתיות המזהירה מפני מכירה חוזרת של כרטיסים במחירים מופקעים.
כ-1.4 מיליון כרטיסים צפויים להימכר ל-17 הופעות באצטדיונים פתוחים בבריטניה ואירלנד ביולי ואוגוסט הקרובים. בתוך שעה מתחילת המכירה המוקדמת, הוצעו כרטיסים להופעת הפתיחה בקארדיף במחירים של בין 916 ל-4,519 פאונד באתר StubHub.
מפיקי הלהקה הדגישו כי כרטיסים צריכים להימכר מחדש רק דרך השותפים הרשמיים של ההפקה- Twickets ו-Ticketmaster - ורק במחיר המקורי. הם הזהירו כי כרטיסים שנרכשו במחירים מופקעים מפלטפורמות לא מורשות "עלולים להתבטל".
למרות המחירים המופקעים, מאות מעריצים חגגו ברשתות החברתיות את הצלחתם בהשגת כרטיסים. "אני באמת הולך לראות את הלהקה האהובה עליי! לא חשבתי שאי פעם אראה את זה", כתב אחד המעריצים.
המכירה הכללית לקהל הרחב תחל ביום שבת בשעה 09:00 (שעון בריטניה). מחירי הכרטיסים הרשמיים נעים בין 73 ל-205 פאונד לכרטיסי ישיבה מרוחקים, כ-150 פאונד לכרטיסי עמידה, ועד 506 פאונד לחבילות פרימיום.
עם העלייה בעניין סביב ההופעות, נרשמה עלייה חדה במכירות ובהאזנות בשירותי הסטרימינג לאלבומי הלהקה, כאשר שלושה אלבומים חזרו לחמשת המקומות הראשונים במצעד הבריטי. אלבום האוסף "Time Flies" הגיע למקום השלישי, "What's The Story Morning Glory" משנת 1995 במקום הרביעי, ואלבום הבכורה "Definitely Maybe" משנת 1994 במקום החמישי.
אואזיס נוסדה במנצ'סטר ב-1991 והתפרקה רשמית ב-2009 לאחר עימות מאחורי הקלעים בפסטיבל Rock en Seine בפריז.