סגור
מארז תקווה של מטה משפחות החטופים פנאי
מארז תקווה של מטה משפחות החטופים פנאי (צילום: ליר אלטר)

מחפשים מתנה מקורית לחג? קבלו כמה הצעות מעניינות

יינות ודבש מתוצרת הארץ, מפות, בגדים וכלי בית בעיצוב מקומי וגם ערכת שי לתמיכה במטה החטופים. סוף שבוע של מכירות מיוחדות לראש השנה

רוח כדים

נורית קריב מהמותג NU ומרכז תרבות האוכל בישראל "אסיף" יקיימו אירוע מכירה במרכז היפה ברחוב לילינבלום 28 בתל אביב. במכירה יוצע אוסף פריטים שאצרה קריב יחד עם אמנים, יוצרים ובעלי מלאכה מקומיים, בהם מפות פשתן כנעניות בשיתוף עם האמנית ליאור וינטר, קולקציה חדשה של כדים בשיתוף עם הקרמיקאי המוכשר גור ענבר, קערות וצלחות הגשה עם רינת בר נצר, כלי זכוכית ייחודיים של אמיר כהן, ועוד.
במעדנייה של אסיף יציעו ברנדי תפוחים ממזקקת יוליוס, ג'ין פינק ליידי של פלטר, סיידרים טעימים של המתססה, יינות, מרקחות וגבינות של יצרנים מקומיים, ועוד. עוד באינסטגרם.
3 צפייה בגלריה
כלי פורצלן של איריס נשר פנאי
כלי פורצלן של איריס נשר פנאי
כלי פורצלן של איריס נשר
(צילום: איריס נשר)

ערכה עם ערך

במטה משפחות החטופים מציעים לחג מארז תקווה הכולל יין מיקב הרי הגליל בקיבוץ יראון שבצפון, דבש מקיבוץ ארז בדרום ושלוש גלויות מאוירות של האמן וציייר הקומיקס זאב אנגלמאייר. זו מתנה בעלת ערך וגם תרומה להמשך פעילותו החשובה של המטה. היין, שילוב של מרלו, קברנה סוביניון וסירה, הוא מכרמים השוכנים באזור מלחמה בלתי פוסקת בצפון; הדבש הוא של קיבוץ ארז שב־7 באוקטובר חברי כיתת הכוננות שלו נלחמו והצילו את אנשי הקיבוץ; והגלויות הנפלאות הן של אנגלמאייר שמאז 7 באוקטובר מתאר בפרויקט הגלויה היומית שלו את שיבת החטופים מהשבי. 125 שקל למארז. פרטים כאן.
3 צפייה בגלריה
מארז תקווה של מטה משפחות החטופים פנאי
מארז תקווה של מטה משפחות החטופים פנאי
מארז תקווה של מטה משפחות החטופים
(צילום: ליר אלטר)

כלי לבן

בקריית המלאכה בתל אביב ייפתחו עשרות סטודיו וחללי תצוגה, ויתקיימו סיורי אמנות. מומלץ להצטייד במפה ולצאת בעקבות עבודות פיסול וצילום שיוצגו במרחב הציבורי. בין המכירות המומלצות כדאי לבקר אצל מיכל מנגיסטו מסטודיו Akal שתציע למכירה בגדים ותציג את הרקמות שלה (באינסטגרם: akalstudio), ואצל הקרמיקאית איריס נשר שיוצרת כלים יחידים במינם מפורצלן, למשל צלוחיות למלח ופלפל שיצרה בתבניות של ביצי שוקולד (באינסטגרם: irisnesher). ההרשמה לסיורים מראש בחינם באתר הדיגיתל של העירייה.

ריח בושם

היריד About Us של קרין לאופר־דיין, בעלת המותג "קרינה", יתקיים במתחם מיינדספייס ברחוב אחד העם 54 בתל אביב. ביריד יציגו 28 מותגים ומעצבי אופנה ויימכרו פריטים לבית, בהם מניפות ומטפחות בעיצובה של גלית גור אביסרור מ"סטפניה גור", בגדים של ירדן חנוכה מהמותג הקולי Jor-D, נרות של מותג הבישום המקומי המוצלח פושיה, פריטי ספורט של מותג האקטיב האקולוגי Saisei ותכשיטים יפים של סמדר עזריאל ל"פאולה ביאנקו". בנוסף, עמותת עדן הפועלת בעוטף עזה תמכור פרחים, ספרים וגלויות, לצד המכירות תוצג תערוכה של אמנים בהם תמר קרוון וחן שיש. כניסה: 20 שקל. פרטים כאן.
3 צפייה בגלריה
מניפה בעיצוב גלית גור אביסרור פנאי
מניפה בעיצוב גלית גור אביסרור פנאי
מניפה בעיצוב גלית גור אביסרור
(צילום: יעל גל)
היזמית נעם אדטו מסטודיו אדטו משיקה לקראת החג קולקציה של כלי קרמיקה מלבבים שהיא מייצרת בשיתוף בעלי מלאכה מקומיים. במכירה שתתקיים בשישי ברחוב רבי פנחס 3 ביפו תושק גם קולקציה משותפת עם המאיירת הדס חיון שעיטרה תיקים, מטפחות וגלויות ברכה. יוצעו למכירה גם מאפים של עומר חורב. פרטים כאן.